maandag 18 juli 2011

Egeltje

Al een hele tijd had ik dit egeltje op mijn To-Do lijstje staan.
Ik had haar gezien op een hele leuke blog met veel knutsel ideeen.
Het was lastiger dan ik had gedacht, veel naaiwerk met de hand. Maar ik ben blij met haar. Wil je ook even kijken op deze leuke blog hier is het adres
www.matsutakeblog.blogspot.com
Het egeltje (hedgehog)vind je onder tutorials.



En nu ik toch bezig was met foto's maken, meteen even een foto gemaakt van mijn taartje.
Ik had hem van de winter al gemaakt.
Hij heeft al overal gestaan maar hij blijft leuk.

3 opmerkingen:

Hannie zei

Je egel is werkelijk prachtig! Wat schattig is tie zeg! En ja, je taart die blijft mooi!

Groetjes,
Hannie

Amarins zei

Je taart is echt super leuk. Je egeltje is een lieverd. Leuk blog heb je, ben je meteen gaan volgen. Tilda dingetjes maak ik dan wel niet maar ik vind ze erg leuk. Groetjes, Amarins (vriendin Hannie)

Yvon zei

Wat een gezellig taartje voor in huis. Kan me voorstellen dat het een ere plaatsje krijgt op je blog. Heb me snel aangemeld als volger, ben benieuwd wat er allemaal nog meer gaat komen.
Groetjes Yvon de Vaan