vrijdag 22 juli 2011

Tassen

Wat heb ik weer een gezellige freubeldag gehad.
Samen met een vriendin hebben we geweldige tassen gemaakt.
We hebben allebei hetzelfde patroon gebruikt, uit het boek Eline's huis.
Maar het zijn 2 hele verschillende tassen geworden.
We zijn er allebei super blij mee.
Dit is de fantastische tas van Caroline.

En dit is de tas die ik heb gemaakt, lekker kitsch.


De roos had ik al een keer eerder geborduurd, hij stond in een engels borduurblad als kussen. En het brede roosjeslint komt bij Your Zoap vandaan ik heb het in zijn geheel gebruikt. Ik moet snel weer terug voor nieuwe.
De hengels hebben we iets langer gemaakt dan het orgineel zodat we hem over onze schouder kunnen dragen.

12 opmerkingen:

Amarins zei

Wat is deze geweldig zeg, echt heel mooi. De roos is mijn favoriete bloem dus je kunt je voorstellen dat deze tas helemaal in de smaak valt. Heb je heel mooi gemaakt.
Leuk dat je ook bij mij langs bent geweest.
Groeten, Amarins

Hannie zei

Wat zijn ze prachtig geworden zeg!!
Jullie mogen er trots op zijn hoor! Ik zie jullie wel een keer ermee op het werk komen, of niet?!

Liefs,
Hannie

Hannie zei

Hoi hoi, ik wil het jou ook wel leren hoor! Het haken. Het is heel gemakelijk. Ik neem 2 bollen mee met vakantie en een haaknaald natuurlijk, als ik me verveel dan kan ik zo beginnen en ik heb wat kleine borduurpakketjes mee.

Groetjes,
Hannie

Loesje zei

Goedemorgen Yvonne.

Bedankt voor je leuke reaktie. Wat leuk dat je zelf ook een blog bent begonnen...en wat ziet het er al heel leuk en gezellig uit bij je!
Die tassen zijn PRACHTIG!

Ik ga je volgen,

lieve groetjess

Gepke, www.yourzoap.nl zei

Wat leuk dat je nu ook een blog hebt. Ik kom regelmatig even langs. Leuke tassen! Groetjes, Gepke

Anoniem zei

Leuk hoor die tassen en dat voor Caroline , hahaha
mariska

Anoniem zei

He Yvonne,

Ik kreeg net de tip van Caroline om eens te gaan spieken op jouw site. Het was wel ff zoeken omdat Caroline niet jouw link precies uit haar hoofd kende. Maar Googlen naar Hannie en [[woonplaats Hannie]] en dan in haar lijst van Blogs kijken welke ze volgt en tatatadaaaa: Daar was Yvonne!! :)

Leuke spulletjes maak jij!! Ik vind die tassen echt geweldig!!! Wilde Caroline al zo gek krijgen dat ze er nog eentje van ging maken, maar helaas ;)

Groetjes, Meintje

Kaatje zei

Wat een mooie tas heb je gemaakt. Ik kom op je blog terecht via onze give away. (Angels) Nou heb ik een vraagje....Ik ben nog op zoek naar rozenborduurpatroontjes. Nou voel je hem al aankomen...zou ik een kopietje van jouw patroontje kunnen krijgen??? Ik hoor het wel en o ja, ik ben natuurlijk volger geworden. Ook fan van Tilda en Eline....groetjes, Karin

Me, Myself and I zei

Wat een leuke tas zeg !! Ik kwam via via op jou blog terecht, ben ook volger geworden! Ben benieuwd naar al het andere wat je gaat maken...

Kaatje zei

Leuk dat je me het adres wilt sturen!! Het kan naar karinhermsen@hotmail.com Ik heb nog andere stof van Eline liggen, andere kleuren en daar wil ik ook een tas van maken en een schilderijtje. Misschien ook nog een ander kussen in andere kleuren voor in de winter?!?Verder weet ik het nog niet, wellicht wat kadootjes voor deze of gene?!? Ik vind het in ieder geval top!
Ik zie je patroon wel verschijnen en laat je weten wat het geworden is!
THX, Karin

Kaatje zei

Ik bedoel natuurlijk patroon, niet adres, haha

Astrid zei

Hoi Yvonne leuk geworden je blog , het is ook echt jouw blog met die bloemen en dat paars . School is gestopt en je bent gelijk weer heftig aan het knutselen . Leuk hoor .