zaterdag 20 augustus 2011

knutsels in wording

Deze week weinig tijd om te freubelen, alle mannen zijn nog thuis.
Wel al begonnen aan de, bij de kringloop, gevonden handwerklap.
Ik loop niet over van inspiratie maar dat komt soms aldoende.

Ter afwisseling ook nog wat breiwerkjes aan het afmaken die nog op de pen stonden. Dit popje + het patronenboekje heb ik ooit, heeel lang geleden op een poppenbeurs gekocht.
Een tijdje geleden zag ik op Paula's blog een "betsy", erg leuk. Ik heb toen een "was-betsy" gemaakt.
Als aankleding (op het hangertje) heb ik het popje zijn ondergoed gebruikt. Dus die moest een nieuw setje hebben. Ik ben ook begonnen aan een jurkje, alleen het rok gedeelte moet gehaakt worden dus daar moet ik even rustig voor gaan zitten.

3 opmerkingen:

Hannie zei

Je handwerklap is leuk aan het worden zeg!!
Ja, leuk is die blog candy hè!

Zie je gauw,
Groetjes,
Hannie

Sezoentje-Sonja zei

Wauw, wat een mooie handwerklap, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Leuk dat je een reaktie bij me naliet, zo heb ik jou ook weer gevonden :))
fijne week van Sonja

Loesje zei

Hey Yvonne,

Ik zit hier helemaal van te genieten...
die merklap word echt gewedliggg! En dat schattige popje dan...wat een dotje! Zo leuk met zelfgebreide kleertjes, daar ben ik gek op. als laatste die Betsie...FANTASTISCH.

Wat een creatief mens ben jij, heerlijk


lieve groetjesss