dinsdag 23 augustus 2011

Oma's bank

Ondanks dat ik al met verschillende knutsels bezig ben, kon ik het niet laten om toch eerst de bank van Loesje te maken.
Erg leuk en met de uitgebreide uitleg ook goed te doen.
De meningen zijn hier verdeeld over het kleedje over de achterkant van de bank. Volgens de mannen is het oudbollig en lijkt het op een Oma-bank..... (laat oma het maar niet horen.)Dus wie hier ook een mening over heeft, laat maar horen.
Nu maar hopen dat Loesje even rustig aan doet met nieuwe tutorials want ik moet nog aan de gebakjes beginnen ;).
P.s. Vergeet ik bijna te vertellen dat het bankje een tissuesdoos is, voor wie dit niet had gezien.



9 opmerkingen:

Wateringen zei

Hay Yvonne,

Wat een te gek bankje is dit toch geworden...eigenlijk de leukste die ik tot nu toe heb gezien.
Die stof is zo ontzettend leuk..en het kleedje maakt het zo heerlijk nostalgisch.

Wil je nog even bedanken voor je krabbeltje..en wil je welkom heten op mijn blog.

Liefs..Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Sezoentje-Sonja zei

Hoi Yvonne, wat is je bankje mooi geworden, ik vind het kleedje er helemaal bij passen hoor:))
Staat ontzettend leuk zo,
heerlijk om te doen hè, die tuturials van Loesje, ik ben er zelf ook helemaal verslaafd aan en ga dus ook bakken ;))
Fijne dag van Sonja

Loesje zei

Goedemorgen Yvonne,
ik plof lekker bij je neer op je prachtige en supergezellige bank.
Wat is ie mooi geworden, leuk gedaan met die kussentjes..en twee armleuningen.
ik zet hem in mijn blog zodat anderen hem en je blog ook kunnen zien,
Okè?

hele fijne dag,

liefsss

gerrie zei

Wat een schattig bankje heb je er van gemaakt!!
Zo leuk net die kussentjes.
wat de oubolligheid betreft,ik heb bij mij zelf ook gehaakte kleedjes op de stoelen liggen,dus ben ik ook oubollig,haha.
groetjes gerrie

Anoniem zei

Heel leuk geworden hoor Yvon, past echt bij jou, haha, had je nog wat tijd over?

gr Mariska

Yvon zei

Hihi super grappig gemaakt. Had in eerste instantie niet door dat het een doosje was, las het onderaan je bericht en toen moest ik echt hard lachen. Mooie gemaakt hoor.
Groetjes Yvon

Hannie zei

Hoi Yvonne,
Wat een prachtig bankje zeg!! En dat van een paar doosjes!
Je mannen hebben gelijk, zonder kleedje vind ik hem ook leuker. Je kunt hem er af en toe toch op leggen en weer afhalen, heb je elke keer even een leuke verandering toch?!

Groetjes,
Hannie

Sezoentje-Sonja zei

Hoi Yvonne, dankjwel voor het complimentje op mijn blog :) Ik gebruik het programma 'PhotoScape' om mijn foto's te bewerken, een heel mooi en heel duidelijk programma. Je kan het gewoon gratis downloaden op het internet. Moest je vragen hebben mag je me ook altijd mailen: sezoentje@hotmail.be
Fijn weekend van Sonja

Kaatje zei

Ha Yvonne, ik kon je rozenpatroon prima openen hoor!! Ik ben nog niet begonnen want op het moment helemaal verslaafd aan het haken. Maar het patroon zal zeker nog een keertje aan de beurt komen. Ik ben nu ook op pinterest en daar krijg je zoveel leuke ideeen.....en ik heb nog een kussen en een tasje dat ik af moet maken, o ja en mijn huishouden en ik krijg nog een kastje dat gepimpt moet worden......aaaaaargh. Haha, je zou er stress van krijgen, pffff. groetjes, Karin