dinsdag 2 augustus 2011

Zomer

Eindelijk mooi weer. Te mooi om binnen te knutselen.
Ik moet deze week nog wel veel werken maar de vakantie is in zicht.
Gelukkig had ik vandaag de hele dag tijd om lekker wat in de tuin te doen.
Eindelijk beginnen de tomaten een beetje kleur te krijgen, het heeft lang geduurd dit jaar.
Vandaag ook de laatste aardappelen geoogst, we hebben nu een grote lege strook in de tuin.
Dit jaar voor het eerst een groot stuk van mijn kleine moestuintje gebruikt voor bloemen. Moet zeggen dat het me niet echt goed is bevallen. Niet alles wat ik heb gezaaid is opgekomen.
En jammer genoeg is er ook veel omgevallen door regen en wind. Ik had verschillende bollen geplant die volgens de verpakking, roze, wit of paars zouden zijn..... Ook datwas nog al een teleurstelling veel rood en geel en weinig wit en roze.
Nog maar even over denken of we dit volgend jaar nogmaals gaan proberen.
Maar deze zijn wel erg leuk, ik heb al een bosje binnen staan....

1 opmerking:

Hannie zei

Hey Yvonne,

Ik ben er weer!
Vakantie was top! Heerlijk gewoon!
En zijn je aardappels lekker?

Groetjes,
Hannie.