woensdag 28 september 2011

Bloemetje op woensdag

Dit is het eerste jaar dat ik lupine in de tuin heb.
Vorig jaar had ik het ook geprobeerd maar niets van wat ik had gezaaid was op gekomen.
Dit jaar heb ik ze eerst binnen voorgezaaid en de opbrengst was fantastisch.
En ze bloeien nog steeds.
Ook de hortensia en de anemonen staat nog steeds in bloei. Aan de hortensia zijn zelfs weer nieuwe bloemen gekomen, prachtig.
Ik heb veel zaad van deze lupine afgehaald, dus mocht je interesse hebben, laat het me dan maar weten.

10 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Hier hetzelfde verhaal, de lupines zijn net als vele andere planten aan een tweede bloei begonnen.
Zij genieten mee van dit heerlijke nazomerse weertje :)
Liefs, Sonja

Jacqueline zei

wow wat een planten. Dat zaaien is wel de moeite waard. Hier bloeien ook veel dingen voor de 2de keer.

Trudy zei

Prachtig die kleuren! Bij ons blijven er ook maar knoppen in komen bij de hortensia!!

Painting by Louise, Maison Louise, NieuwGroenLeven. zei

Wat fijn, dat we in de herfst nog zo kunnen genieten van de mooie bloemen.

De lupine heb ik lang in onze tuin gehad, helaas heb ik geen plekje meer over.

Lieve groet,

Loes

Hannie zei

Je bloemen staan er prachtig voor! Mooie kleuren ook, Yvonne!
Krijgen we nu elke woensdag van jou een bloemetje?

Liefs,
Hannie

Marguerite zei

Hoi Yvonne,
wat een mooie bloemen heb jij nog in je tuin. Bij ons staan alleen de latherus, goudsbloemen, sedum en een paar rozen in de bloei. Voor de rest is het een armoedig gezicht. In de vakantie heeft hier een giga slakkengezin met heel veel honger in de tuin gewoond.
Groetjes Marguerite

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat mooi zeg je lupine...ik vind ze prachtig! Hebben die eigenlijk schaduw of zon nodig want ik heb (helaas) alleen een schaduwplekje, anders zou ik best wat zaadjes willen :)
Je hortensia's vind ik ook prachtig van kleur!

Fijne dag

Veel groetjes, Veronique

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Tjeetje...je lupines zijn zo mooi!
De kleur is zo apart.
En je hortensia's kleuren er perfect bij.
Wat heerlijk die mooie kleurtjes..
En het weer is ook zo lekker hé?

Alle liefs...Marijke

Yvonne zei

Hallo Yvonne, Prachtig die lupines en hortensia´s. Wil je ook nog Stokrozen? Ik kan je dan wel wat zaad toesturen.
Met het "mannetje" gaat het beter. Rust is wel het beste. Dank je wel voor jou belangstelling.
Geniet morgen nog lekker van de zon en tuin!

Groetjes, Yvonne
ook:
(www.onsleveninduitsland.blogspot.com)
Kun je zien wat wij morgen gaan doen!

Sezoentje-Sonja zei

Hoi Yvonne,
ben blij dat je de tutorial duidelijk vind, haha, ik vond mijn eigen uitleg per mail eigenlijk ook heel duidelijk maar andere niet ;)))))))))
Het is niet makkelijk om iets uit te leggen wat je zelf kan hoor;)
Lieve groetjes, Sonja