zaterdag 17 september 2011

Eerste kerst aankopen

Nadat ik gisteren de ontzettend leuke cup-cake kerstballen had gezien bij Gerrie. Ben ik vanmorgen meteen naar de action gegaan, in de hoop dat ze ze bij ons ook al hadden.
En ja hoor, er waren ook schattige roze/witte balletjes en paddestoelen op knijpertjes(heel retro.)
Ben benieuwd wat de mannen dit jaar van de kerstboom gaan vinden.
Ze hebben er al een blik opgeworpen en ze vinden ze wel leuk dus ik heb goede hoop ;-)
Ik was duidelijk al te lang niet geweest want er waren weer veel leuke hebbedingetjes.
Wat is het toch een leuke winkel. Je kunt er heerlijk shoppen zonder dat je een vermogen kwijt bent.

7 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Nee hoor, ik was helemaal niet van plan om in het kort nog naar de action te gaan..........NU dus wél ;))))))))
Wat een supermooie spulletjes heb je gekocht!
Volgende week toch maar eens een dagje inplannen.
Intussen zit ik nog steeds tussen mijn pompoenen ;)
Fijn weekend verder van Sonja

Hannie zei

Hoi Yvonne, dit is echt jouw ding en kleuren! Helemaal geweldig, zou ik ook wel willen, ik ga denk ik mijn huiskamer ook maar veranderen, hahahaha..........ik denk niet dat manlief met dat in dank afneemt! hahahahahaaaa.Echt leuke aankopen!

Liefs,
Hannie.

Loesje zei

hahahahah....gekke meiden..met jullie kerstballen...maar ik moet toch ook bekennen dat ze wel heel verleidelijk zijn..dus..

Die planten stokjes heb ik ook! En niet èèn niet twee maar wel een stuk of 12...erg hè?

lieve groetjes

Yvonne zei

Zeker weten dat ik maandag bij Action op de stoep sta! Ze zijn te leuk. Het wordt een aanslag op ons huwelijk de komende 4 weken. We zijn beide geen stilzitters. Maar goed, ik trek me terug door te scrappen. Ik ben geboren in Andijk (West-Friesland) en tot vorig jaar reed ik regelmatig door de NOP om mijn moeder te bezoeken. Helaas is ze overleden, dus kom er niet zo vaak meer.
Heb een fijne zondag,

Yvonne

gerrie zei

Ja je hebt ze ook!!leuk he?
Ook wel toevallig,de cakevormpjes en plantenstekers heb ik ook gekocht!
Groetjes gerrie.

Marijke van Ooijen zei

Wauw...ja dat zijn zulke snoezige kerstballetjes..en die huisjes op stokjes zijn leuk om lekker ceatief mee bezig te zijn.
De action is echt een toffe winkel, leuke dingetjes voor weinig...ga deze week ook effies kijken.

Meis wens je een fijne zondag!
Marijke

Marguerite zei

Hoi Yvonne,
Je word bedankt hoor!! Nu moet ik morgen naar de Action, wat een straf!! We zijn hier in huis verslaafd aan cupcakes, maakt niet uit in welke vorm (eetbaar of voor de sier).
Je hoort nog wel hoe het afloopt. haha
Groetjes Marguerite