vrijdag 2 september 2011

Eindelijk aan de muur

Het is schandalig.
Hij was al een tijdje af maar lag nog steeds in de kast.
Ik wist gewoon niet hoe ik hem moest ophangen.

Ik heb dat wel vaker. Ik vind het leuk om te borduren maar wat doe je er dan mee. . . . .
Op de blog van Cindy at her Country home zag ik dat ze er leuke wandkleedjes van maakte, goed idee.
Maar toen kwam het ophangprobleem, gewoon een stokje is ook saai.
Dus ik had bedacht om het speels aan een tak te hangen (wel wit verven eerst).
Leuk maar het kwam er niet van om tak te zoeken, beetje sneu. . . . maar ja.
Tot ik het hanger-idee zag, meteen naar de kringloop (daar kom ik vaker dan in het bos, haha) en op zoek naar de juiste hanger en tadaaaa. . . . .

9 opmerkingen:

sandra_w zei

Ziet er superrrr leuk uit!!

Fijn weekend!

Groetjes,
San

Hannie zei

Wauw! Yvonne, is is werkelijk helemaal af zo! Ik had hem natuurlijk al gezien, maar zo is hij erg mooi. Kom binnenkort even bij je langs!

Liefs,
Hannie

Amarins zei

Ik kan alleen maar zeggen GAAF GAAF GAAF. Echt zo mooi, helemaal mijn smaak.
Wat een super leuk patroon heb je gebruikt. Mag ik vragen waar je die op de kop getikt hebt?
Groetjes, Amarins

Amarins zei

Hoi Yvonne,
Je kan me mailen op thamybyv@live.nl.
Groetjes,
Amarins

Loesje zei

Ohhhh...wat mooi!!!!

liefsss

Anoniem zei

Van Mariska

Wat heb je dat weer mooi gedaan Yvon , wat een geduld , dat, kan ik niet hoor, echt prachtig weer

De Nostalgische Nonnevot zei

Wat heb je dat mooi gemaakt enne opgelost! Het ophangen,...bednkt nog voor je berichtje en dat je mee doet aan mijn give away. bij jou is 't ook erg gezellig, Nicole*

Marguerite zei

Hoi Yvonne,
kan nu eindelijk een reaktie plaatsen. Wat maak je toch een mooie dingen. Dit wandkleedje en laatst de tisseusdoos helemaal super!!
Groetjes Marguerite

Sarah zei

prachtig