dinsdag 27 september 2011

Het witte luik

Eén van mijn favoriete webwinkels is het witte luik.
Niet alleen omdat ze van die leuke freubeldingen verkopen maar ook omdat ze ontzettend veel werk maken van de verpakking
Het is iedere keer een feestje als mijn bestelling binnen komt.
Kijk zelf maar. . . . . .
Ik maak hem altijd voorzichtig open, bekijk alles, stop het terug en plak het pakketje weer dicht. En zo mag het dan nog een weekje op de tafel liggen, voor de mooi.
Ik zal natuurlijk ook even laten zien wat erin zit. Het lint en blauwe kant waren in de uitverkoop dus daar heb ik lekker veel van genomen, komt vanzelf een keer van pas.
De grote hanger was een kadootje, aardig hé.

6 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Wat een leuke spulletjes heb je gekocht zeg! Ja die Marjo kent er wat van, je zou er langs gaan gewoon om jezelf een cadeautje te doen ;)
Liefs, Sonja

Amarins zei

Dit ziet er inderdaad wel super leuk uit!

Hannie zei

Echt weer een cadeautje! Net zoals de vorige keer! En geniet er nog maar een weekje van en dan kun je hem weer leuk uitpakken!
Veel freubel plezier!

Liefs, Hannie

Marguerite zei

Heb meteen ook bij het witte luik gekeken. Wat een leuke winkel, die ga ik onthouden. Ben zelf ook gek op cadeautjes.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Super leuk, ik heb zelf gisteren een bestelling gedaan bij hwl. Ik kijk echt uit naar de postbode nu..
Weet iemand trouwens hoelang het duurt voordat je de bestelling krijgt? na betaling dan?

ByVonneThuis zei

Hoi Anoniem,

Zodra je betaald hebt dan krijg je bericht wanneer je pakketje op de bus gaat.
Volgens mij gaat ze 1x in de week naar het postkantoor dus het kan even duren.

Heel veel plezier met je bestelling en het uitpakken er van.

Groetjes Yvonne