vrijdag 9 september 2011

Praktisch freubelen

Ik had een al tijd een oogje op de ektorp bank en stoelen.
Onze bank is wat mij betreft wel aan vervanging toe maar omdat we nog steeds aan het klussen zijn in huis, leek het niet zo praktisch om nu een nieuwe bank aan te schaffen.
Maar toen we in de vakantie in ons favoriete Zweedse warenhuis liepen hebben we ons toch laten verleiden om alvast de stoelen te kopen.
Wat blijkt, de hele serie is ook nog in prijs verlaagd!!
Hoe vaak kom je dat nog tegen, toch. . . . Dan kan je ze natuurlijk niet laten staan ;-)


Wit is natuurlijk niet erg praktisch met 3 mannen in huis maar ze zijn redelijk goed opgevoed. . . .
Toch heb ik de meest kwestbare plekken bedekt. Over de zitting heb ik witte fleecedekens gedaan en om de armleuning heb ik armlappen gemaakt van een oud sprei.
Op de vensterbank, achter de stoel, zie je ook nog een nieuwe kringloopvondst staan. Laatste tijd weinig bijzonders gevonden maar met haar was ik erg blij.

4 opmerkingen:

Loesje zei

Jaaaa...gaaf en mooi.
Zitten ze ook lekker? Zòn bank wil ik ook...ooit.

Je hebt gelijk dat je de leuningem bedekt, het staat ook nog eens extra leuk,

veel plezier ermee,
groetjes en een fijn weekend

Sezoentje-Sonja zei

Die armleuningen vind ik ook super staan, zo maak jij van die universele banken je eigen exclusieve zitbank! Ze zitten heerlijk hè, wij hebben soortgelijke in het grijs, ik had graag de witte gehad maar met een herdershond in huis
:(((
Je kringloopvondst is prachtig, echt een aanwinst zeg!
Fijn weekend van Sonja

Hannie zei

Redelijk goed opgevoed??........ hahahahaha.....
Ik heb je hoesjes live gezien vandaag, ze zijn echt super mooi! En een goed idee natuurlijk!

Liefs,
Hannie

Anoniem zei

Mariska zegt,
Ik krijg steeds meer het idee dat je in een giga huis woont , waar laat je alles?.
Staat wel mooi trouwens , goed gedaan Yvon