dinsdag 13 september 2011

Tilda Jippie!!!

Brrr, wat een weer, de afgelopen dagen.
Maar ik vond het niet heel erg. . . want ik had het nieuwe Tilda winterboekje binnen.
Jippie,Jippie, ik heb hem al 10 keer doorgebladerd en hem ook al geprobeerd te lezen. Wat redelijk gaat als je het hardop doet.
Sommige Noorse woorden klinken best bekend, dat samen met het patroon en de plaatjes kom je een heel eind.


Ik weet nog niet wat ik het eerst ga maken maar het huisje, van de voorkant, komt er zo wie zo.

5 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Wat zijn die beokjes van Tilda leuk hè, daar ben je weer even stil mee :)
Ik vond deze ook nog voor je:
http://sewing.craftgossip.com/tutorial-fall-fabric-pumpkin/2010/09/21/
Fijne dag verder van Sonja

Amarins zei

Dit lijkt me ook heel erg gaaf!

Marguerite zei

Hoi Yvonne,
gaaf is die he!! Ik heb hem zelf ook (kon het niet laten liggen). Ben zelf helemaal gek van de kerstman en het konijn. Maar toch moet ik eerst een giraffe maken. Dus nu blader ik alleen nog maar. Heb er ook meteen een paar stofjes bij gekocht, ook weer te leuk.
Groetjes Marguerite

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Wat fijn dat je zo blij bent met het nieuwste Tilds boek.
En wat leuk om te horen dat je er zo lekker in aan het bladeren bent..
Ben benieuwd wat voor creaties je uit het boek gaat maken..

Dag meis..nog een fijne avond,
Marijke

Hannie zei

Ja, ik heb hem afgelopen zondag bij je gezien. Hij is echt super leuk! Ik kom zeker deze winter even bij je knutselen!

Liefs,
Hannie