maandag 31 oktober 2011

gebeurd er nog wat ???

Nou, op het moment niet veel bijzonders.
Loesje had laatst een erg herkenbare post.
Mijn hoofd zit vol met geweldige ideeen maar er komt weinig uit mijn handen.
Ben met wel 10 dingen tegelijkertijd bezig maar maak niets af, zucht.
Het wil gewoon even niet lukken, het zal wel de tijd van het jaar zijn.
Herfst is niet echt mijn jaargetijde.

Maar goed, geinspireerd door eline's winterhuis heb ik maar iets simpels ter hand genomen. . . . namelijk punniken.
Erg leuk en ik kan het voor de televisie doen (ook belangrijk.)
Ik weet nog niet wat ik met mijn hele sliert ga doen maar het gaat om het therapeutische bezig zijn, toch.

De Herfst en Winter doen ook langzaam hun intrede in huis.
Ik heb de laatste Dahlia geplukt uit de tuin en de paddenstoelen van de action hebben een plekje gevonden
De kaarsjes in de bakvormpjes hebben we vorig jaar zelf gegoten. Eén dezer dagen gaan we weer wat nieuwe kaarsen gieten, leuk werkje, de jongens vinden het ook leuk om te doen.
Ook de schaatjes van Tilda die ik vorig jaar heb gemaakt hangen weer in de huiskamer, gezellig.

En nu het toch een lange post wordt . . .
Laat ik ook nog even zien wat ik dit weekend heb gekocht op de kofferbakmarkt bij ons in de stad. Het is niet veel maar ik ben er erg blij mee.
Ik ben gek op de gympen van Palladium, ik loop er ieder seizoen op.
Ik was dus super blij toen ik deze bij iemand zag staan. Mijn man vond het erg vreemd dat ik 2e hands schoenen ging kopen maar dat zijn ze niet.
Ze zien er wel zo uit (vintage serie)maar ze zijn spiksplinternieuw, Joepie.
De doos was maar 50 cent dus die moest wel mee.

Voor degene die de hele post hebben doorgeworstelt, dank je wel, de volgende post wordt weer de normale lengte.

9 opmerkingen:

Sylvia van der Kolk zei

Wat vervelend dat je hoofd vol met ideeen zit maar dat er weinig uitkomt. Komt vanzelf wel weer.
Wel een leuke blogpost heb je ervan femaakt.

Groetjes sylvia.

Loesje zei

hahhahahaha...doorgeworsteld...nou nou...wat eens traf was dat! Die schoenen,gaaaaaaf!!!!
Je foto met de dalia...wat schattig....zo leuk dat paddenstoeltje in dat stolpje.....je hoofd vol? tja? zet een hoed op..hihi..

maar dan nu even onder ond...die schaatsjes..heb jij die zelf gemaakt? Wat geweldigggggggg met die roosjes erop.

ik ben er verliefd op.

fijne week en doe maar lekker kalm aan..koop anders een bontje om op te zitten..hahahha.

lieve groetjes

Marguerite zei

Hoi Yvonne,
Heel herkenbaar hoor!! We vinden gewoon te veel dingen leuk om te doen. En om dan te kiezen welke je op dat moment echt het leukst vind maakt het moeilijk. Ik ga dan altijd gluren op andere blogs en kom dan helemaal in de problemen, want ik zie dan nog meer leuke dingen, nog meer dingen die ik ook wil hebben/maken haha...
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Mariska

Je hebt dus toch nog iets gevonden op de kofferbakmarkt , jammer dat ik zelf niet kon kijken , maar wel war verkocht,
groet weer

Trudy zei

Nou, ik vond het geen straf hoor! Lekker he zulke goeie koopjes op de rommelmarkt.... en ziet er gezellig uit hoor, de spulletjes voor je huis. Fijne dag!

ella zei

Hoi,

Wat een gezellig blog heb je. Ik ga je volgen hoor.

groetjes ella

Oude lappen zei

Hoi, wat een leuke blog zeg. En allemaal zo leuke spulletjes. Ben net terug van een weekje Nederland en moet nu weer bijlezen hé. Moet ook nog foto's plaatsen van ons uitstapje. Jouw schaatsjes zijn prachtig en ik heb nog veel meer leuke dingen gezien bij jou. Wou me als volger melden maar het lukt niet, zal het nog eens proberen.
Liefs Lejanne

Krek wak wou zei

Das lekker ouderwets dat punniken; deden we vroeger op school al. Die schaatsen zijn prachtig!
Groetjes van Nicole

Hannie zei

Nou, ik heb vandaag alles live bij je thuis kunnen aanschouwen, het was weer gezellig!
Je schoenen zijn top! Je punniken heb ik helaas niet gezien, maar ja we zaten dan ook wel de hele tijd te kletsen!

Liefs,
Hannie