dinsdag 18 oktober 2011

Taartjes middag

En wat staat er voor morgen op het "Herfstvakantie-programma" ?
Een taarten versiermiddag !!!!!
3 vriendinnen komen morgen met de kinderen, marsepeintaartjes maken.
Omdat ik vanmiddag al vrij was, heb ik aangeboden om alvast minitaartjes te bakken.
Morgen mag ieder zijn eigen taart versieren met jam, pudding, botercreme en marsepein.
De mannen en ik hebben er heel veel zin in.
Straks nog even een paar taartjes bakken en morgen de huiskamer een beetje verbouwen zodat we allemaal om de tafel passen.
En dan kan het feest beginnen. . .dus wordt vervolgd.



4 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Ooh, wat leuk om dat zo samen te organiseren, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Veel plezier alvast,
liefs, Sonja

Krek wak wou zei

Hallo Yvonne,
Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! Leuk dat je me volgt; ik zal er bij jou ook een mooi rond getal van maken ;)
Je taartjes zien er nu al lekker uit; ik ben benieuwd hoe ze worden.
Groetjes van Nicole

Hannie zei

Mmmm...ziet er goed uit hoor! Ben benieuwd naar het eind resultaat!
En........mag ik komen eten? Hahahahaa........ ben gek op taart!

Liefs,
Hannie

Anoniem zei

Met de kinderen van je werk? of , mooi hoor die kleine taartjes . ziet er leuk uit ben benieuwd