donderdag 24 november 2011

Blogplezier!!!!

Ik wil even mijn nieuwe volgers welkom heten.
Ineens heb ik er al 30. . . . wat ontzettend leuk.

Mijn blog is nu 4 maanden oud en ik beleef er erg veel plezier aan.
Ik blijf het apart vinden dat, voor mij onbekende mensen, het leuk vinden om mijn blog te bezoeken en dan ook nog zulke aardige reacties achterlaten.

Daardoor vind ik het ook steeds leuker om mijn getut zomaar met iedereen te delen.
Ik ben nog wel zoekende naar wat ik wel en niet wil delen maar ik merk dat ik wel wat makkelijker begin te worden.
Als dank, een mooie bos bloemen, geniet ervan.

7 opmerkingen:

Trudy zei

Nou, dankjewel hoor! Mooie bos... maar pas wel op hoor, bloggen is verslavend ; )))

Hannie zei

Oooh, wat lief van je, dank je wel!

Liefs Hannie

Joke zei

Wat een mooie bos,en ik vind het ook net zo leuk als jij.

groetjes Joke

Krek wak wou zei

Bedankt voor de bloemem! Ik vind het bloggen ook helemaal leuk!
Groetjes van Nicole

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie bloemen.
Bloggen is erg leuk.

Groetjes sylvia.

Marguerite zei

Zo wat een mooie bos. En ook ik merk hoe leuk bloggen is. Denk steeds vaker ohhh dat moet ik eens op de foto zetten.
Ga zo door he!!
Groetjes Marguerite

Marijke van Ooijen zei

Geweldig deze bos bloemen!
En gefeliciteerd met je volgers...
Bloggen is heel leuk..geniet er gewoon lekker van meis!

Wens je goeds,
Marijke