woensdag 30 november 2011

DE wastafel

Eindelijk hangt/staat hij (bijna), DE Wastafel.
5 jaar geleden kwamen we hem tegen op de koninginnemarkt.
Ik zag hem al van ver, hij was wel heel vies maar ik was meteen verliefd.
Ik was bang dat ze een belachelijke prijs ervoor zouden vragen maar niet geschoten is altijd mis. . . . .
Vraagt die man. . . .40 euro. . . 40 euro is hij nou helemaal gek, dat is toch geen geld voor zo'n prachtige wastafel. Dus mijn man keek als zo van: mazzelaar, inpakken een wegwezen.
Dus wat zeg ik tegen die man. . . 25 euro??. . ., haha.
Ik kan dat niet laten, geen idee waarom, het was al een geweldig koopje, geef de schuld maar aan mijn vader, die deed dat ook altijd.
En wat denk je dat hij zegt, ja hoor neem maar mee, whoaaaa, goed hé.

Tegen de tijd dat we met de wasbak en de poten bij de auto waren zei mijn man; Ik snap wel waarom hij ja zei, hij had geen zin omdat ding weer te verslepen, echt loodzwaar is hij.
Thuis er een weekje verlekkert naar gekeken en aan iedereen laten zien en toen netjes in bubbelplastic verpakt en op zolder gezet want we konden hem nergens kwijt in onze oude huis.
Tot nu . . . want nu is mijn klusser hem aan het aansluiten in onze slaapkamer, joepie.

Ik kom nog een keer terug met wat knappe foto's als hij helemaal klaar is en aangekleed.

7 opmerkingen:

Trudy zei

Mooi zeg! En grappig hoe je jezelf soms kunt overtreffen!! Gewoon brutaal bieden, dat blijkt maar weer...

riakaartenencreaties zei

Hij is super,en lekker bieden.
Zo zie je maar niet geschoten is ook mis.
Groetjes Ria.

Sezoentje-Sonja zei

Wat een deal zeg, zo zie je maar, op het juiste moment op de juiste plek en je hebt er een superaanwinst bij, hij is prachtig!
Liefs, Sonja

Hannie zei

Wat een gaaf ding zeg!! Het is echt een schatje, zou ik ook zo kunnen kopen!

Liefs Hannie

Yvonne zei

Wat een gave wastafel en wat heb je hem mooi schoon gekregen. Dus zo zie je maar: afdingen is een kunst! Ik mag het ook graag doen en heb dit van mijn moeder gekregen hihihi. Zo kom met de leukste koopjes thuis.

Fijn weekend, Yvonne

Marguerite zei

Wat een gaaf ding zeg!! Je moet soms door dingen heen kunnen kijken. Vind ik vaak moeilijk, ik ren vaak door kringloopwinkels heen of over rommelmarkten. Moet de volgende keer maar eens wat rustiger rond gaan kijken.
Groetjes Marguerite

Celine zei

Hallo Yvon, Nou super gedaan zeg, zo´n mooie wasbak en voor die prijs!! Ik wou dat ik hem was tegen gekomen ;) Zou ook prachtig in mijn huis staan. We hebben wel dezelfde smaak!
Ik kom zeker vaker een kijkje nemen. Groetjes Celine