vrijdag 18 november 2011

freubeldagje

Het was weer een geslaagde freubeldag.
Wat is het toch gezellig om samen te knutselen.
Veel kletsen, koffie (of thee), wat lekkers en zo komen we de dag wel door.
En het resultaat mag er ook zijn!!!
Drie engelen en een heel sexy corsetje.
PS Mijn verhaal is volgens mij niet helemaal duidelijk....
Het freubeldagje had ik samen met een paar collega-vriendinnen gepland (zie een paar posten terug). Ik heb dus niet zelf 3 engelen en een corsetje gemaakt, haha. Zo produktief ben ik dus echt niet. Alleen de engel met het rode haarbandje is van mijn hand.

9 opmerkingen:

Marguerite zei

Zoooooo die zijn leuk. En dan dat corsetje helemaal super!!
Zo te zien voor herhaling vatbaar.
Groetjes Marguerite

Hannie zei

Het was een super geslaagde dag! Oh en wat is Sanne haar pop mooi geworden zeg! ja dat vogeltje erbij maakt het wel af! Moet ik ook maar een keer gaan maken geloof ik.
Ja, dat corsetje prachtig!En jou pop is ook een lievertje!
Volgende keer maar weer zo'n dag plannen, super leuk en gezellig!

Liefs Hannie

Sylvia van der Kolk zei

wat een prachtige creaties.

Groetjes sylvia.

Krek wak wou zei

Nou je hebt een productief dagje gehad! Kei schattig die engeltjes en je corsetje is prachtig! Ik wil het ook nog steeds maken maar heb nog geen mooi stofje gevonden.
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Loesje zei

Ha Yvonne...de corsetjes worden steeds mooier!!En de engelen zijn ook zeer goed geslaagd,zo schattig om te zien,
Je mag zeker zeggen dat je een geslaagde fròbeldag hebt gehad zeg!

fijn weekend en liefs van mij,

Wateringen zei

Hay Yvonne,

Wat een gave Tildapoppen en een leuk corsetje..
heerlijk zo'n freubeldagje met je vriendinnen hé?Dat maakt het leven zo leuk!

Wens je een fijne week,
Marijke

Sezoentje-Sonja zei

Wauw, die engelen zijn mooi zeg, het lijkt me wel best veel werk!
En je corsetje is ook super geworden, wat een leuk stofje, daar kan je toch heerlijk van genieten hè, zo een dagje ;)
Liefs, Sonja

Marguerite zei

Hoi Yvonne,
wat een mooie meiden hebben jullie gemaakt zeg!! En dan dat corsetje helemaal super!!
Groetjes Marguerite

riakaartenencreaties zei

Hallo Yvonne

Dat ziet er zeker heel mooi uit.
Het corsetje is hele maal super.
Knap staaltje werk groetjes ria