donderdag 10 november 2011

Yeah shoppen !!

De bedoeling was om deze maand iets rustiger aan te doen, wat betreft de financieen. Want we hebben aardig wat verjaardagen in november en de feestdagen komen er aan. . . je kent het wel.
De oplossing is dan dat ik gewoon weg blijf uit het centrum, dat werkt het beste, haha.
Maar ik moest vandaag de nieuwe Jeanne d'arc ophalen bij Your Zoap.
En ik had een stofjes nodig voor de Kerst engelen die we gaan freubelen dus ja. . . .
Toch ook maar een blok Tilda papier gekocht want met oud en nieuw komt mijn nicht met haar man logeren en zij gaat mij leren scrappen.
Op de terug weg zou ik voor manlief even langs de action gaan want die had een koplamp en een buitenband nodig. . . . tja en ik en de action dat is vragen om moeilijkheden.
Attendeerd een vriendin mij ook nog op het feit dat er op het moment zulke leuke kaarshoudertjes te koop bij de action.
Kijk nou zelf, die laat je toch niet staan. . . . wat een schatjes.
Die zijn ook leuk om kado te geven en dat voor 0.79 cent, koopie
En de prachtige doos mocht ook mee om straks mijn kantjes en lintjes in de bewaren....Mmm, nu denk ik ineens, dat gaat niet passen!
Moet ik misschien morgen maar even terug, hahahaha.
Al met al een geweldige morgen gehad, dat is toch ook wat waard.
En vanavond gaat manlief klussen bij vrienden van ons en ga ik heerlijk zitten genieten van mijn Jeanne d'arc. Ik wens jullie ook allemaal een gezellige avond.

11 opmerkingen:

Sylvia van der Kolk zei

Wat een leuke aankopen.

Groetjes sylvia.

Yvonne zei

Hallo Yvonne,
Bij mij is de Action ook de "hofleverancier". Ik kan niet uit de winkel komen zonder dat ik iets gekocht heb. Zoals die schattige kaarsen "kopjes", die heb ik voor onze jongste dochter meegenomen. En pas op:......je gaat beginnen met scrappen, dat is vragen om moeilijkheden. ;-) Zo heb je aan 1 doosje voor je kantjes niet genoeg, maar heb je een hele kamer nodig!!
Veel plezier en.... ik heb je gewaarschuwd.

Grusse, Yvonne

ella zei

Vervelend heh die action............... Ik kan altijd zo moeilijk kiezen uit al die leuke en nuttige dingen.

Hannie zei

Oh,oh,oh, kon je het weer niet laten!! Hahahaha.... wat heb je leuke aankopen gedaan zeg! Oh, dat tildapapier vind ik om te kwijlen zoooo leuk!!
Gistermiddag ook nog bij de action geweest, heb die theelichtjes niet zien staan, heb er vast overheen gekeken! Ze zijn erg leuk!! En ja ja, die theedoos heb ik ook in mijn handen gehad, maar ik kon hem laten staan! hahahaha......

Liefs Hannie

Sezoentje-Sonja zei

haha, wat een herkenbare post is dit, ik neem het me ook regelmatig voor: ik blijf gewoon weg uit de action, en dan.......ging ik met een lieve vriendin op stap voorbije maandag en......belanden we samen in de action!!! Ik moet je niet vertellen hoe dit afliep zeker, zucht, maargoed dat het allemaal nog financieel haalbaar is daar maar als ze hier dichtbij eentje installeren moet ik toch op zoek naar een bijbaantje vrees ik ;)))))))))
Liefs, Sonja
P.S: wat een mooie stofjes heb je gekocht!

Trudy zei

Tsja, als je dan toch naar de winkel moet dan maar gelijk goed toch ; )

Stina zei

Die A is een echte superwinkel he,soms neem ik echt wat ik nodig heb en ga dan gelijk bij de kassa staan wachten.

veel freubel plezier.

gr Stina

Joke zei

Vandaag ook even geweest zou alleen maar even kijken, echt niet 2 tassen vol, gelukkig moet ik een eindje rijden dus kom er niet zo vaak.
Maar je ziet er toch altijd wel iets leuks voor weinig.
Groetjes Joke star

Hannie zei

Oh, wat lief van je dat je het dit jaar wel een gekochte kerstkaart wilt hebben. Hoe het ook went of keert, jij krijgt een zelfgemaakte!

Liefs,
Hannie

Marguerite zei

Ohhh weer die action, ze moesten daar eens weten was ze ons aandoen!! Neem meestal meteen een karretje inplaats van een mandje. Ook al moet ik alleen houtlijm en afplakband halen. haha...
Groetjes Marguerite

Marijke van Ooijen zei

Heey meisie,

Wat een te gekke spulletjes heb je gekocht...
Die kaarshoudertjes zijn super...ik ga morgen gelijk ook effies kijken bij de Action.
Wat een heerlijke winkel is dat toch hé meis?
En ja hoe herkenbaar als je de hand op knip wil houden, dan zie je juist de leukste spulletjes, vindt je ook niet hihhi..

Meis wens je nog een fijne zondagavond,
Marijke