dinsdag 13 december 2011

Kerst

Vanaf mijn kant weinig nieuws op dit moment.
Eigenlijk druk met andere dingen.
Ik kijk wel veel rond maar een berichtje posten blijkt toch lastiger.
Ik ben wel regelmatig aan het knutselen maar ben met veel dingen tegelijk bezig en er is dus nog weinig echt af. Of. . . het is bedoeld als cadeautje voor de Kerst en dan kan het natuurlijk niet het internet op.
Dus bij deze maar even wat foto's van Kerst bij ons thuis.
De Kerstboom, blijkt toch lastig om redelijk op de foto te krijgen. In het echt is hij veel gezelliger.
Ik hoop dat iedereen geniet van de Kerstsfeer bij zichzelf thuis. Wij vinden het in ieder geval heerlijk. We draaien alleen nog maar Kerstmuziek en er liggen al cadeautjes onder de boom.
Het is vandaag snertweer maar eigenlijk ook wel gezellig, ik heb alle lichtjes aan en de (nep)openhaard en ik zit lekker te genieten in mijn eentje.

7 opmerkingen:

Marguerite zei

Oh wat is het al gezellig bij jou. Ik moet de kerstboom nog neerzetten. Heb eigenlijk nog niks voor de kerst, wil wel maar wordt op moment erg geleefd.
Groetjes Marguerite

Krek wak wou zei

Zo is het maar net....je moet er iets gezelligs van maken met dit weer! En dat is je zeker gelukt! Prachtige boom! Geniet er fijn van!
Groetjes van Nicole

Hannie zei

Het ziet er gezellig uit zo! Maar ik weet het zeker, in het echt is het gezelliger! hahahaha....

Groetjes Hannie

Trudy zei

Laat het buiten maar regenen... zo te zien en lezen zit jij er gezellig en warmpjes bij!!

riakaartenencreaties zei

Het ziet er heel gezellig uit,met je kerstboom en het is lekker binnen vertoefen.
Want met die buien en wint is het in huis des te
gezelliger.
Groetjes Ria

Sezoentje-Sonja zei

Wat ziet het er gezellig uit bij jullie, niets zo heerlijk als genieten van deze prachtige periode. Oei oei, ik denk dat ik je met de borduurlink echt geen extra vrije tijd heb geschonken :))
Lieve groetjes, Sonja

Anoniem zei

Lieve Yvon en mannen, wij wensen jullie hele fijne feestdagen en een heel goed 2012 toe , liefs
Mariska