vrijdag 6 januari 2012

Gescrapt !!

Eindelijk is het er dan van gekomen, ik heb gescrapt.

Mijn nichtje scrapt al jaren en we hadden al een tijd het plan om samen te gaan knutselen.
En met de jaarwisseling was het dan zo ver. Mijn nichtje en haar man zijn oudjaarsdag komen slapen en nieuwjaarsdag werd onze knutseldag.
Ze had tassen vol met spullen bij zich en dat gecombineerd met mijn kantjes en roosjes, is deze geweldige hanger geworden. . .
De meisjes op de foto zijn mijn nichtje en ik (links ben ik), de foto leek mij voor deze gelegenheid wel toepasselijk. Het idee voor de hanger kwam uit het winterboek van Eline.

Mijn jongste zoon heeft ook mee gescrapt. Hij vond het erg leuk en dit is het resultaat. Op de foto is hij nog maar 3.


Ik ben ook nog verwent met een prachtig papierblok van Tilda.
Dus het zal wel niet bij deze hanger blijven.

11 opmerkingen:

riakaartenencreaties zei

Deze scrap kaart is prachtig.
En mooie roosjes,en prachtig papier.
Leuk zo met de foto,s.
Groetjes ria.

riakaartenencreaties zei

Deze scrap kaart is prachtig.
En mooie roosjes,en prachtig papier.
Leuk zo met de foto,s.
Groetjes ria.

Sezoentje-Sonja zei

Prachtige wallhanger heb je gemaakt zeg! Het is en blijft een heerlijke hobby hè!
Het scrappen staat ook op mijn lijstje voor volgende week hoor ;))
Fijn weekend, liefs, Sonja

Trudy zei

Mooi!!

Elly zei

Ik vind hem geweldig mooi geworden !!!!
Echt knap gemaakt en ik vind die foto ook heel lief !!!!
Mijn complimenten hoor voor deze resultaat..
Fijn weekend en een lieve groet...ELLY.

Amarins zei

Wat een beauty, echt super mooi.
Groetjes, Amarins

Yvonne zei

Hoi Yvonne, Wat een mooie hanger is het geworden en wat leuk die foto!!!! Grappig dat Frences(srappenenbeppen) voor Eline's winterhuis deze hanger heeft gemaakt. Wij scrappen regelmatig samen
Je ziet wel dat ik gewoon geen pauze kan houden, als ik denk dat ik het te druk heb, ga ik beter met mijn tijd om ;-) Leuk dat je zoon ook mee srapt, heeft hij het creatieve van mama?
Heb een lekker weekend, Yvonne

Hannie zei

Je hebt super leuk gescrapt!! En je zoon ook!
Je kan precies zien dat jij het bent op de foto, ik zag het meteen!

Ben lang niet lekker. Ik dacht ik ga even kijken of je al wat op je blog had gezet.

Groetjes Hannie

Marguerite zei

Hoi hoi,
wat een leuke hanger heb je gescrapt. Maar pas op hoor, want voor je het weet heb je er een nieuwe verlaving bij!! hahaha. Ga je alles wat je tegenkomt op de foto zetten, maakt niet uit wat.
Groetjes Marguerite

Carla zei

Hoi Vonne

Meis wat geweldig leuk is dat geworden!!
En je zoon...die heeft het ook al in zijn vingers hè!!

ps...mijn poppenhuis ligt al een tijdje stil...maar ja..eer Lois(mijn kleindochter) ermee kan spelen duurt nog wel een paar jaartjes..dus ik heb alle tijd.

groetjes Carla.

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Ohhh...wat is dit schattig geworden, zo op een hanger!
Heerlijk hé om zo lekker bezig te zijn, dan vergeet je toch alles?

Meis ik kan de komende tijd niet altijd meer langs komen, en berichtjes achter laten..
Daar ik het erg druk heb met mijn aankomende boek..maar als ik het weer rustiger krijg, dan kom ik graag weer bij je langs hoor.

Dag meisie...fijne week,
Marijke