donderdag 19 januari 2012

Gezinsuitbreiding

Niet schrikken, ben niet zwanger, haha.
Maar we hebben er wel 2 kleintjes bij.

Onze buren kregen een paar maanden geleden 2 cavia's.
Wij maakte al grapjes; weet je wel zeker dat het 2 mannetjes en/of vrouwtjes zijn.
Maar geen probleem onze kinderen boden meteen aan om een baby cavia over te nemen, mocht dat toch gebeuren, ahum.
En, je raad al . . . . wij zijn nu de trotse eigenaren van 2 schattige baby cavia's.

Nou heb ik niets tegen huisdieren maar die lelijke kooien, jak, ze staan wel 'mijn' woonkamer.
Toen onze parkiet kwam was dat al een zoektocht want als er dan toch een kooi in mijn huiskamer moet staan, dan in ieder geval een witte. En na wat gezoek op Marktplaats vond ik deze kooi.
Ik vond hem wel bij ons passen. De vogel werd wel wat chagerijnig want het duurde even voor ik de juiste plek voor hem had gevonden. Maar net als mijn andere mannen is hij nu wel gewent aan mijn geschuif.

Maar nu moest ik dus op zoek naar een 'witte' cavia kooi.
Niet heel erg makkelijk en wat zijn die dingen ongelofelijk duur, 60 euro voor een plastic bak, ik vind het te gek.
Tot ik op Mp caviaflats te koop zag, helemaal schattig. Dus man en jongste zoon de garage in gestuurd . . . .met dit resultaat.
Het is net een groot poppenhuis maar hij pas er helemaal bij.
En ik ben erg trots op mijn mannen, ik vraag, hun timmeren. . .

Hier natuurlijk ook nog even een foto van ons grut.
Jammer genoeg is onze camera stuk en met onze oude lukt het ook niet echt. Dus maar 1 gelukte cavia foto en als toegift een foto van de parkiet, ook leuk.

9 opmerkingen:

Yvonne zei

Hey Yvonne, wat een mooi poppenhuis voor de kleintjes! Waar Marktplaats al niet goed voor is! Voor de kinderen is het altijd goed om huisdieren te houden, ze leren er veel van! (hihihi wat een wijsheid, hè?) Fijne dag, Yvonne

p.s. mijn breiwerk wordt ook een kussenhoesje er is niets anders mee te beginnen. :-)

riakaartenencreaties zei

Wat een schattig poppenhuis.En past zeker wel bij je spulletjes.
Zie je dat ze het niet altijd kunnen zien mannetje vrouwtje ha ha .Groetjes ria de foto is toch leuk.

Marguerite zei

Oh Yvonne, nu zit ik met twee kwaaie cavia,s in huis. Die willen ook zo'n hok. Hoor je ze al piepen?? Maar gezellig he!! Ennn zijn die van jullie wel 2 mannen of 2 vrouwen?? Wij hebben 2 mannetjes.
Groetjes Marguerite

Eefies day zei

Geweldig dit verhaal hoor, en je flat is natuurlijk helemaal top.
Je boft maar met je mannen in huis.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Hannie zei

WAUW!! Wat hebben jou mannen dit geweldig gedaan zeg!!
Alle cavia's zijn nu jaloers! Hahahahaa........ Ja deze past zeker in je huiskamer!
Binnenkort kom ik knutselen en dan kan ik hem van dichtbij bewonderen en de cavia's ook.
Doe de complimenten even aan je mannen van mij!

Groetjes Hannie

Elly zei

Hij is prachtg geworden deze riante huis...Ik kan mij voorstellen dat je dit wel heel mooi vind...De complimenten aan je mannen hoor...
lieve groet...ELLY.

Sezoentje-Sonja zei

Wauw, wat een prachtige villa hebben deze beestjes. Helemaal in stijl met je mooie huis.
fijne week, liefs,Sonja

Wateringen zei

Hay Yvonne,

Zo dat is gaaf zo'n hok!
Wat een sjieke villa voor jullie kleine babycavia's
Wat een snoesjes zijn het.
Wens jullie heel veel plezier met jullie snoesjes...ik vind cavia's altijd zo schattig piepen..

Liefs,
arijke

Anoniem zei

Wat een geweldige cavia flat!!!
Hebben je mannen mooi gedaan zeg!!!

Kan ik ze ook inhuren voor een poezenflat? ;-).

Gr, Elke