dinsdag 3 januari 2012

Goede voornemens

IK WENS IEDEREEN EEN GELUKKIG, GEZELLIG EN VOORAL GEZOND 2012

Ik ben dit jaar weer begonnen met een hoop goede voornemens.
Januari voelt altijd prettig vers, een nieuw begin, een start voor verbeteringen.

Natuurlijk weer op Nr.1 het voornemen om af te vallen.
Dit jaar ga ik wel iets anders aanpakken en zal de nadruk op meer bewegen liggen in plaats van dieeten.
Eind januari begin ik met 3x in de week sporten, 2x naar de sportschool en minimaal 1x in de week nordic walking. . . Zucht. . ik kijk er niet echt naar uit maar het moet gebeuren. Mijn conditie is verschrikkelijk en er moeten flink wat kilo's af. Dus tanden op elkaar. . .
Gelukkig doe ik het niet alleen, het nordic walking ga ik met 2 collega's doen en het sporten bij de fysiotherapeut.

De andere voornemens hebben vooral te maken met bewuster leven en consuminderen. Maar daar over misschien meer in volgende berichtjes.

Ik heb gisteren al de Kerstspullen opgeruimt maar ik wil jullie nog even een borduurwerkje laten zien wat ik voor de Kerst had gemaakt.

Ik was daarna weer aan een nieuwe Kerst-merklap begonnen maar heb hem niet op tijd af gekregen, gelukkig is het aan het eind van het jaar al weer Kerst, haha.

6 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een leuke merklap is dat zeg!! Ik denk dat ik nu ook maar aan mijn Tilda rendier ga beginnen, ook vast voor volgend jaar.
Was me dit jaar weer niet gelukt. Dagen zijn tekort. Heel veel succes met afvallen, minder snoepen lukt mij meestal wel maar bewegen ehum.... Niks voor mij.
Groetjes Marguerite

riakaartenencreaties zei

Wat een leuk borduurwerkje,helemaal top.
Succes met afvallen,en sporten.
Groetjes Ria.

ella zei

Wat een mooie merklap. Eigenlijk zou ik met je mee moeten doen met het sporten. Maar de zin en tijd is er nog niet hoor.

Hannie zei

Wauw!! Wat je je kerstboom merklap geweldig geworden zeg!!
En je volgende project ziet er ook erg leuk uit!
Kan wel merken dat je vrij bent, hahahahahaa...

Lieve groetjes van Hannie

Anoniem zei

Hallo yvonne, ik heb je blog voor de eerste keer gelezen en gelijk toegevoegd aan mijn favorieten! Kan ik hem lekker lezen, nt zoals de blog van mijn vriendin Carla. Ziet er luk uit! Vooral het borduurwerk! Heb ik heel veel gedaan,maar ik doe niets meer! Als ik dit zie krjg ik wel weer zin, maar ja wanneer????
Ik wens je veel succes met het sporten!! Tot snel. Groetjes Loes.

Carla zei

Hoi Yvonne,

Zo Loes en ik hebben net je borduurwerk zitten bewonderen.
Heb me ff aangemeld als volger...en ga binnenkort eens ff goed rond neuzen.

groetjes Carla.