donderdag 12 januari 2012

Helleborus

Met alle Kerstspullen weer uit de huiskamer is het toch een beetje kaal.
Ik heb niet alles teruggezet want ik wil het eigenlijk iets rustiger aan gaan doen in de huiskamer. Toevallig las ik dit van de week ook al bij Sonja , haha.
Volgens mij heb ik dat ieder jaar na de feestdagen, ineens vind ik het huis te vol en begint de grote schoonmaak. Maar in de loop van het jaar slipt de woonkamer toch langzaam weer dicht. Ik mis dan gewoon spulletjes om me heen.

Tussen Kerst en oud en nieuw hebben we een nieuwe bank gekocht, de ektrop van Ikea.
De stoelen hadden we van het najaar gekocht. Maar tegen de bank hikte ik nog een beetje aan, het is toch wel veel wit en dat met 3 mannen. . . . . ik heb dus nog even getwijfeld.
Onze oude bank was een echte loungebank, heel breed en diep en de ektrop is dat dus niet. . . .
De woonkamer ziet er, voor mijn gevoel, een beetje kaal uit, het is even wennen.
Ik ben de afgelopen dagen veel aan het schuiven geweest met de meubelen maar heb de juiste opstellng nog niet gevonden, heel frusterend. . . .

Om dit alles te compenseren heb ik gisteren maar wat nieuw groen gekocht.
Onze AH had de Helleborussen in de uitverkoop voor 99 cent en het mos had ik nog over van de Kerst. Ik vind hetzelf erg leuk geworden, ik heb er in totaal 3 gemaakt, ook 1 voor buiten.

10 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Het ziet er allemaal heerlijk fris uit zeg! Wat is jullie bank mooooooiiii!!!! Hier heb ik heel lang over getwijfeld maar met een hond in huis toch maar niet gedaan maar de ektrop blijft op mijn verlanglijstje staan hoor ;)
Ik ben nog steeds aan het tutten, nee, pfff, dat "less is more" principe is toch mijn ding niet ;))
Liefs, Sonja

Hannie zei

Wat een mooie bank hebben jullie gekocht!
Ja, na de kerst ziet er zo wie zo vind ik er altijd kaal en ongezellig uit, maar dat komt straks wel weer met voorjaarsbloemen en zo.

Groetjes Hannie

riakaartenencreaties zei

Wat een mooie bank is het geworden.
Na de kerst is het bij mij ook altijd ineens zo kaal.
Maar is is wel weer lekker opgeruimd.
Dinsdag bij het tuin centrum wat plantjes aangeschaft.
En je helleborus is mooi met het mos.Groetjes ria.

Yvonne zei

WAT HEB JIJ EEN LEUK HUIS!!!!!!
3 Mannen en een witte bank, lijkt wel een titel van een film.
Wij hebben ook een witte bank en.....pffff. ....lastig schoon te houden en dan zijn mijn kinderen al de deur uit ;-).
Alleen het staat geweldig! En wat heb je die helleborussen leuk ingepakt!
Fijn weekend, Yvonne

Elly zei

Prachtig ,het ziet er heel sfeervol uit en ja die bank staat ook nog op mijn verlanglijst ...Wij hebben de twee stoelen al en onze bank begint nu wel echt sleets te worden...Ik heb ook wel het nodige opgeruimd en het is nog even zoeken naar een goede evenwicht.
Lieve groet en een fijne avond..ELLY.

Eefies day zei

Het ziet er heel gezellig uit, met een nieuwe bank is het altijd wennen natuurlijk.
Ik kom via, via binnen en ga je volgen.
Ik heb een give-away op mijn blog dus als je zin hebt kom dan gezellig buurten.

♥Eefie

Carla zei

Oh...dat heb ik nu ook altijd na de kerstrommel....té vol...dan gaat er wat uit en na verloop van tijd komt het toch weer binnen.
Ach meis..het zal bij ons horen!!
De bank vind ik super leuk...alleen dat wit....mijn dochter heeft hem ook...wel fijn dat je de hoezen kunt wassen, dat is dan weer een voordeeltje!!
Succes met schuiven...je vind vast de goede opstelling.

groetjes Carla.

Loesje zei

Ohhhh..Yvonne...wat is het sfeervol bij je zeg!!
Ik vond je vorige post ook al zo mooi!

lieve groetjess,

Nelleke

gerrie zei

Nu ik vind net als Loesje heel gezellig en sfeervol bij jou thuis, ik vind de opstelling geweldig,
groetjes Gerrie

Anoniem zei

ziet er weer gezellie uit hoor Yvon , mooi!!gr Mariska