woensdag 22 februari 2012

Chique afwassen

Gisteren weer even bij YourZoap langs geweest.
Ik ging voor 1 bepaald stofje maar ja. . . . .je weet hoe dat gaat. Ik vind stofjes altijd moeilijk te weerstaan.
En je kan natuurlijk nooit teveel stofjes hebben, ahum. . .
Ik ging voor het helemaal rechtse stofje. Het is een van Tilda en er staan allemaal labels op.
In het laatste boekje van Tilda gebruikt ze deze ook op verschillende dingen.
s'Middags maar besloten dat het huis morgen ook nog wel vies zou zijn en de schaar in de stof gezet.
Een hele tijd geleden was ik het leuke idee tegengekomen om een shortje te maken voor de fles afwasmiddel.
Totaal onnodig (en misschien ook wel niet handig) maar erg leuk.
Het ging super snel dus heb ik er maar meteen 2 gemaakt zodat ik meteen een cadeautje heb voor een vriendin die vandaag op de koffie komt.
Ik vind het erg gezellig staan.
Ik vind het wel jammer dat ik niet meer weet bij wie ik het idee heb gezien. Dus herken je je eigen idee, laat het dan weten dan vermeld ik je naam alsnog.

17 opmerkingen:

Eefies day zei

Dat is nog eens deftig afwassen...:))
Ik vind het zo lief staan en die stofjes, ja die zijn niet te weerstaan, ik heb de naaimachine klaar staan..dus hier ook stof genoeg, morgen maar weer opruimen.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Trudy zei

Ach kijk nou, da's nog eens leuk met afwassen!

Marguerite zei

Gek is dat he!! Dat we nooit genoeg stofjes hebben. Het is ook gewoon fijn om naar de stofjes te kijken en te dromen wat je er allemaal wel van kan maken.
Maar wat een grappig schortje zo voor je afwasfles.
groetjes Marguerite

Esther zei

Prachtige stofjes en je shortjes zijn erg Leuk. Groetjes Esther.

Joke zei

Leuk idee staat gezellig.

Groetjes Joke.

Ethel Leurs zei

Dit is zeker chique afwassen. Je zou bijna gaan afwassen voor je plezier. Erg leuk idee hoor.
Lieve groet,
Ethel

Krek wak wou zei

Ja das leuk zeg! Ik wil die ook wel maken maar hoe??? Wil je het uitleggen?
Groetjes van Nicole

riakaartenencreaties zei

Prachtige stofjes,en leuk idee de schortjes staat gezellig op de aanrecht.
Groetjes ria.

Hannie zei

Wauw!! Wat super leuk zeg! Die wil ik ook! hahahaa.........
Ik voor jou haken en jij voor mij naaien?????

Liefs Hannie

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een leuk idee! Staat grappig!

Groeten Maaike

Sezoentje-Sonja zei

Ja, dat van die stofjes ken ik,je kan die altijd gebruiken,toch;))
Je hebt prachtige aanwinsten gedaan hoor en dan maar meteen aan de slag gegaan ook en hoe! Ik vind die shortjes supermooi!
fijne dag vandaag, liefs, Sonja

Krek wak wou zei

Bedankt, Yvonne, voor je super uitleg! Dat moet me lukken! Ik ga op zoek naar een leuk stofje en aan de slag! Ik laat je het resultaat wel zien!
Liefs van Nicole

Anja zei

Zo jij weet van aanpakken zeg! Ik geloof dat ik behoor tot de "verzamelaars" van stofjes, jij zet er meteen de schaar in haha! Moet ik toch eens vaker doen.. Groetjes van Anja

Celine zei

Nou dat staat gezellig zeg! Helemaal supers Yvon...! Ik ga hem ook es maken! Lieve groet Celine

petra zei

Wat schattig,dat staat echt leuk!!
Ben zelf ook weg van Tilda!
Je hebt trouwens nog meer leuke dingen gemaakt zag ik!

Alvast een fijn weekend! Groetjes Petra,

Evelief zei

Hey Yvonne! Wat leuk dat je mijn blog gaat volgen, natuurlijk kom ik dan even buurten (hoezo nieuwsgierig?) Wat maak jij leuke dingen. Ik ben zelf ook helemaal gek op Tilda, het nieuwste boek heb ik nog niet, even wachten tot mijn verjaardag. Het label stofje heb ik ook gezien op de handwerkbeurs, wat kun je daar een leuke dingen mee doen! Ben benieuwd wat jij er van gaat maken!!! Fijn weekend! Groetjes Evelien.

Nancy HomemadebyNancy zei

Ontzettend leuk!! Je vilten vogeltje wordt ook erg mooi zeg!!
fijn weekend vast!
liefs, Nancy