donderdag 2 februari 2012

Freubeldag

Deze week weer een gezellige freubeldag gehad.
Dit keer hebben we gescrapt. Gelukkig heeft Hannie hier veel ervaring mee dus zij mocht de 'juf' zijn, haha.
Bij Hannie kun je ook een uitgebreid verslag vinden van onze knutseldag.
Dus ik zal niet teveel uitweiden, dat is dan een beetje dubbelop.

Maar wat ik wel even wil vermelden is dat ik ontzettend bof met deze freubelvriendinnen.
Samen knutselen is altijd gezelliger. En je zou het niet verwachten maar het is ook productiever.
En het bijzondere aan deze vriendinnen is dat het ook mijn collega's zijn.

We hebben al weer een nieuwe freubeldatum geprikt. De volgende keer gaan we onze jongste collega leren borduren.
Maar eerst nog even de foto's van deze freubeldag. Ik heb een kastje gemaakt van een theedoos. Het idee komt van Frences en stond in de Hobbyhandig maar ook op haar blog.
Ik vind hem zelf erg leuk. Er moet nog wel wat leuke frutsels in het kastje maar dat komt nog wel. Ik heb papier van de Hema en van Tilda gebruikt.
Hannie heeft een etalagekastje (bouwpakketje van YourZoap) gemaakt en heeft Tilapapier gebruikt. En Sanne een byouteriedoos. De doos komt trouwens van de action en kost maar 2 euro, hij heeft van binnen ook nog een los vakje en een spiegeltje.
We hadden onze werkstukken aan het einde van de dag nog niet af maar Hannie zal haar eindprodukt ook nog wel showen op haar blog.

12 opmerkingen:

Joke zei

Ziet er lief uit met al die pastel tinten ,een lente kastje.

Groetjes Joke

Eefies day zei

Wat is het leuk om samen met elkaar zo bezig te zijn..je theedoos/kastje is erg leuk geworden zeg...

♥Eefie

Krek wak wou zei

Je boft idd met de freubelvriendinnen! Zo gezellig om met elkaar te knutselen en je stimuleert elkaar en je wordt er zeker productiever van! je kastje is geweldig geworden!
Groetjes van Nicole

riakaartenencreaties zei

Wat leuk zo met elkaar aan de freubel.En je kastje vind ik prachtig,en heel mooi papier.Een geslaagde dag.Groetjes ria.

Amarins zei

Ook jou verslagje klinkt zo gezellig. Leuk dat jullie zo een gezellig dagje kunnen freubelen, jammer dat ik te ver weg woon haha. Jullie doosjes enz. zijn allemaal zeer geslaagd.
Groetjes, Amarins

Hannie zei

Jou kastje is ook super geworden zeg! Die van mij is nu ook klaar, gisteravond heb ik hem afgemaakt. Staks even op de foto zetten en dan kun je hem ook bewonderen op mijn blog!
Ik vind je deurtje super geworden zo met dat stippeltjes papier.
En ik heb een bestelling gedaan bij Het witte luik! Komt denk ik morgen binnen,hoop ik.
Het was zeker een gezellige dag! Op naar de volgende keer!!

Lieve groetjes van Hannie

Carla zei

Met een paar freubelen is altijd gezelliger hè.
Vroeger freubelde ik nog weleens met Loes, maar tegenwoordig hebben we steeds minder tijd!!
Je zou toch denken als je geen kleine kinders meer hebt dat je meer tijd moest hebben...maar niets is minder waar.
Je creatie is hardstikke leuk geworden hoor!!

lieve groetjes Carla.

Mary Janes TEAROOM zei

Lovely, pretty photographs...thank you too for calling by my blog and taking part in the Giveaway...Good Luck!
Susan x

Wateringen zei

Wat een heerlijke knutseldag...wat fijn zo met elkaar.
En dan het resultaat...BEELDSCHOON!!!
De kleurtjes zijn waanzinnig schattig..

Dag meis...wens je een mooie winterweek,
Marijke

Ethel Leurs zei

Wat een gezellig kastje, vooral het ieniemienie schaartje is erg leuk. Ook je huisje voor de pindakaas is erg geslaagd.Wij geven de vogels buiten al jaren pindakaas en ze smullen er elke winter weer van.
Fijne dag,
Ethel

Esther zei

Gezellig z'n dagje, ik had de kistjes ook bij Hannie gezien.Ze zijn prachtig. Fijne week Groetjes Esther.

PIETA zei

Wat een SUPER leuk kastje.
Leuk om zo met elkaar bezig te zijn.Ik ben je volger geworden.
Je hebt een leuke BLOG.
Ik ben ook net een BLOG begonnen,je mag wel even een kijkje nemen hoor.

FIJNE AVOND

LIEFS PIETA