dinsdag 14 februari 2012

Kijk nou eens wat leuk. . . ik heb een award gekregen van Antoinette.
De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers.
Wanneer je zo'n award ontvangt:
- bedank je de gever en plaats je een link.
- geef je de award door aan 5 andere blogs (en laat je dat weten via een reactie op hun blog).
- hoop je dat de award wordt doorgegeven.

Het leuke van zo'n award is natuurlijk dat we elkaar als beginnende blogsters wat kunnen helpen om bekeken te worden door te verwijzen naar elkaars pagina's.

De 5 blogs waar ik graag rondkijk en waarvan ik hoop dat jullie ze nog niet kennen en ook leuk zullen vinden zijn:

- Madebyhannie Hannie
- Margueritemaakt het
- yvonnehobbyallerlei
- krek wak wou
- star 16

Dames, ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik om de award te mogen ontvangen.

11 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Hoi Yvonne,
Ik vind dit zeker kei super leuk!!! Echt geweldig bedankt hiervoor! Ik vind het echt een eer!
Ik ga de award zeker doorgeven!
Lieve groet van Nicole

Hannie zei

Hoi Yvonne,
Bedankt voor je mooie award! Ik weet niet of ik er wat mee ga doen, maar dat zie je van zelf wel.
Maar nogmaals bedankt! Erg lief van je.

Groetjes Hannie

Eefies day zei

Gefeliciteerd met je award...leuk is dat en zeker het doorgeven....
Geniet ervan...

Live groetjes,
♥Eefie

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Gefeliciteerd met je award!

Fijne avond! Groeten Maaike

Joke zei

Hoi Yvonne,dank je wel en gaat hem zeker doorgeven.

Groetjes Joke

Marguerite zei

Hoi Yvonne,
bedankt voor de award. Ben erg vereert. Had er vorige week ook eentje gekregen en nog niks meegedaan. Ben altijd bang dat je iemand vergeet die het ook verdient. Of dat het een soort ping pong spel wordt. Ik geef er een aan jou en jij aan mij.
Maar toch ben ik er heel trots op hoor!!
Groetjes Marguerite

Celine zei

Goh hey ik wist nog niet hoe dat werkte met die awards... Deze is wel erg leuk zeg, speciaal voor beginnende bloggers!
Gefeliciteerd! lieve groet Celine

Silvia zei

Gefeliciteerd met je award. Wat een mooie creaties heb je op je blog staa. Ben gelijk volger bij je geworden.

gr. Silvia

Hannie zei

Nee, Yvonne het is niet het zelfde zakje. Volgens mij heb jij een roos in een ovaale cirkel. Helemaal jou ding, zeg maar.

Was vanmorgen weer gezellig hè!

Lieve groetjes Hannie

Marijke van Ooijen zei

Heey meisie,

Van harte gefeliciteerd met deze Award..je hebt het met recht verdiend hoor!
Je blog is super!

Liefs,

Marijke

Yvonne zei

Wauw! Echt? Jemig ik? Tjonge wat een lof! Een heuse award heb ik gekregen en ging uit mijn dak hihihi. Lukte me niet echt om te springen, maar ben wel heel blij. Dank je wel!

Ik ga genieten, groetjes, Yvonne