maandag 27 februari 2012

kringloopvondsten

Héhé, eindelijk weer eens met een tevreden gevoel terug gekomen van de kringloopwinkel.
Ik had de moed bijna opgegeven. . . wat een rommel de laatste tijd.
Maar zaterdag had ik binnen een paar tellen mijn mandje vol, heerlijk.
Misschien kwam het wel door het mooie weer maar ik had er flink lol in.
Kijk nou eens wat een prachtig sprei, voor 3,95. . . . ik stond nog net niet te springen in de winkel.
Verder nog wat losse spulletjes en 2 nieuwe videobanden van de godfather (om mijn oudste zoon blij mee te maken) en een paar boeken.

12 opmerkingen:

Thuis Thuis zei

Wat een vondst die bandjes en sprei!
Groetjes Annette

Marguerite zei

Echt geen geld die sprei! Wat een gave bandjes en kartonnetjes garen.
Groetjes Marguerite

Evelief zei

Jaloers!!! Ik vind bij ons de kringloop zooo duur. Al het mooie houden ze hier ook gewoon zelf, hangt er zo'n bordje aan niet te koop. Maar het is je gegund hoor! En wat is die sprei nog mooi wit!! Veel plezier met je gevonden schatten!! Groetjes Evelien.

Yvonne zei

Jenig, wat een prachtig sprei! Daar mag je zeker blij mee zijn. En dan de Gotfather........mijn lievelings films. Daar heb ik nu lekker de tijd voor.
Groetjes, Yvonne

Esther zei

Wat een mooie spulletjes heb je gekocht, groetjes Esther.

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Mooie spullen! Ik spring soms ook bijna de winkel door!

Fijne avond! Groeten Maaike

Elly-My Everyday Things zei

Owww wauw wat GAAAAFFFF die sprei! Dat vind je hier dus echt niet hoor!
Groetjes Elly

Eefies day zei

Wat een bofferd ben je...die sprei is helemaal mooi natuurlijk...geweldig leuke spullen.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Carla zei

Was je bij ons eigen "klein Waterloo plein"???
Gaaf sprei....kan me voorstellen dat je daar blij van wordt!!

lieve groetjes Carla.

Marijke van Ooijen zei

Meisie toch...dat sprei...super!!!
Wat is dar sprei mooi...ik snap heel goed dat je wilde springen hahaaha...

Wat een superleuke spulletjes...geniet er maar van meis.


Wens je een mooie dag!

Liefs,

Marijke

Hannie zei

Wauw! Wat een super aankopen heb je gedaan! Vooral die sprei, zo mooi! Ik moet geloof ik maar een keertje met je mee!

Groetjes Hannie

Celine zei

Super goede vangst!! Ik had ook wat leuke dingen gevonden bij de kringloop, zie mijn blog ;)
Maar zo'n mooie sprei voor die prijs!!!! heb ik nog niet gevonden.
Geniet ervan! Lieve groet Celine