woensdag 8 februari 2012

Tilda

Leuk, er is alweer een nieuw boekje van Tilda uit.
Ik vind het wel prettig dat ze nu deze dunnere versie's uitbrengen.
Hij komt wat vaker en het is niet zo'n grote uitgave in 1 keer.
Ik had hem vorige week al binnen maar moest jammer genoeg het hele weekend werken.
Gelukkig is het nog steeds freubelweer
En ik heb deze week niet veel verplichtingen buiten de deur dus gisteren heerlijk aan de freubel geweest.
Het was lastig kiezen waarmee ik zou beginnen maar deze 'bug' vind ik erg leuk.
Dit is mijn versie geworden.
Zag bij het bewerken van de foto's dat ik de wangetjes vergeten te kleuren.
Nu dus nog even de wangen kleuren en dan een volgende projectje kiezen.

10 opmerkingen:

Hannie zei

Waaauuuw! Yvonne wat is tie mooi zeg! Ja, nu moet ik ook aan de slag! Maar ik moet werken het weekend, dus wordt het even niets helaas. Wie weet morgen of vrijdag.

Groetjes Hannie

Miranda zei

Wat heb je dit mooi gemaakt! Ik zie trouwens nog veel leuke spullen op je blog voorbij komen...

Groeten, Miranda

Oude lappen zei

Zo schattig!
Liliane

Esther zei

Hij/ zij is prachtig, groetjes Esther.

Marguerite zei

Hoi Yvonne,
had vandaag al gereageerd maar die is denk ik niet aangekomen.
Maar wat is jou bug leuk geworden. Ik heb zelf het patroon al getekend en nu nog aan de slag.
Groetjes Marguerite

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Toevallig kwam ik op je blog. Wat mooi gemaakt!

Ik ga je blog graag volgen.

Groeten Maaike

Joke zei

Ja leuke boekjes van Tilda,inderdaad een uitkomst de dunnere versie.
Leuke kleuren combinatie heb je gebruikt.

Groetjes Joke.

Celine zei

Och wat een snoepie! Tilda is altijd leuk he! lieve groet Celine

Anoniem zei

Het ziet er weer super uit Yvonne , wat kan je dat toch goed !!
gr Mariska

Astrid zei

Hoi Yvonne ik had een rustig momentje en ik keek even op je blog .
Wat is ie ontzettend schattig zeg die Bug leuk modelletje zo opgeblazen groot . Sylvia vond je blog ook heel leuk . Syl is van het scrapwinkeltje .