vrijdag 2 maart 2012

Birdy

Deze week extra gewerkt i.v.m de voorjaarsvakantie maar nu zit het er weer op en ben ik heerlijk een weekje vrij.
Tussendoor alvast begonnen aan een cadeautje dat ik vorig jaar voor mijn verjaardag had gehad.
Ik vind het een geweldig pakketje. Van hetzelfde merk heb ik ook al een hertenkopje op een medallion gemaakt, heel schattig.
Maar ik zag er wel tegenop om er aan te beginnen.
Tja. . . dit zegt wel voldoende.
Alle patroontjes netjes uitgeknipt en dan heb je een hele berg vilt en een A4tje met tekst en uitleg. En wat je hier ziet zijn alleen nog maar de onderdelen van het vogeltje.

Maar niet getreuzelt en aan de slag!
O,ja de tv erbij aan, ik doe graag 2 dingen tegelijkertijd.
Ook de bril er maar bij gepakt.
Word duidelijk een jaartje ouder, zie het gepriegelen soms niet meer zo goed, haha.
Jammer genoeg kan ik jullie nog geen eindresultaat laten zien.

Maar ik ben niet ontevreden, het vogeltje is wel zo ver klaar en eigenlijk ging het super snel.
Het stagneerden omdat ik nog geen lijstje had gekocht.
Dus morgen even naar het centrum op zoek naar het juiste lijstje.

Wordt vervolgt. . . . . .

8 opmerkingen:

Celine zei

Ach wat een snoepig vogeltje!! En ja lekker prutsen bij de buis doe ik ook wel graag. Ben wel erg benieuwd naar het eind resultaat. Ik wacht in spanning af ;)Lieve groet Celine

winniekuh zei

Heb even heerlijk rond zitten neuzen op je blog.. wat een inspiratie krijg je hiervan zeg!! :D En niks zo lekker als voor de tv te freubelen ;)

Groetjes Winnie

Hannie zei

Ik had birdy natuurlijk al in het echt gezien, maar het is echt een schatje!
Ben benieuwd naar het eind resultaat!

Groetjes Hannie

Marguerite zei

Oh wat een lief vogeltje. Wel erg dat je nu weer naar het centrum moet om een lijstje te kopen. Kom je natuurlijk weer allerlei leuke dingen tegen haha.
Groetjes Marguerite

Loesje zei

Wat een schatje!

leuk om te maken


vriendelijke groetjes

Nelleke

Krek wak wou zei

Wat een koddig vogeltje! Het idd priegelwerk zo te zien!
Groetjes van Nicole

Carla zei

Wat een dotje!
Ben benieuwd naar het eind resultaat hoor..word vast erg leuk!!

fijne dag...lieve groetjes Carla.

Hannekie zei

oo leuk zeg..maar inderdaad wel een gepriegel. je sprei uit de vorige post vind ik echt geweldig. wat een gelukkie zeg
liefs hannie