vrijdag 9 maart 2012

Goudvisje

Een tijd geleden zag ik hier een erg leuk idee, een gehaakt goudvisje.
Maar zoals sommige van jullie wel weten kan ik dus nog steeds niet haken.
Gelukkig bood Hannie aan om mij een nieuw huisdier te bezorgen en haakte dit leuke visje, met plant en bodembedekking.
Als tegenprestatie (zeg maar een mini-swap) maak ik voor Hannie een schortje voor haar afwasmiddel.

Deze week hadden we weer onze maandelijkse freubeldag.
Dit keer hebben we geborduurd. Het was weer super gezellig.
Voor een verslag en foto's van onze dag kun je even bij Hannie kijken.
Thuis kwam ik er achter dat ik iets teveel had gekletst en her een der een steekje was vergeten, ahum , borduren en kletsen is dus niet helemaal een goede combinatie.
We hebben al weer een nieuwe afspraak gemaakt en de volgende keer gaan de meiden een poging doen om mij te leren haken.

10 opmerkingen:

Marguerite zei

Had van Hannie al gehoord dat ze een goudvis aan het haken was. Moet niet gekker worden dacht ik toen. Maar wat is die gaaf geworden zeg!!
Haken was ook niet mijn ding maar als je er echt voor gaat zitten komt het vast goed.
Groetjes Marguerite

Hannie zei

Ooooooh! Wat is tie gaaf geworden zeg!! Ik ben er super trots op! Het is toch nog gelukt om hem in een pot te krijgen. Heerlijk hè zo'n huis dier die geen water, eten en een schoon huisje hoeft! En......het stinkt ook niet, hahahahaaa............
Veel plezier ermee en mocht het zo zijn dat je hem even niet meer leuk vind, dan mag hij hier komen logeren hoor!
Liefs Hannie

Krek wak wou zei

Wat is dat visje super leuk zeg! En makkelijk in de verzorging! ;-))
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Ethel Leurs zei

Wat een super gave creatie is dit zeg. Wel makkelijk je hoeft 'm nooit te voeren.
Fijn weekend,
Ethel

Eefies day zei

Ik vind de vis zo grappig en zo onderhoudsvriendelijk:))
Wat leuk dat je ook een afwasschortje maakte voor Hannie...leuk om zo over en weer te genieten.

Lieve groet,
♥Eefie

Sezoentje-Sonja zei

Wat een zalig huisdier, geen zorgen als je er zelf even tussenuit wil :))
Ik ga snel eens bij Hannie kijken, fijn weekend, liefs, Sonja

Celine zei

hahaha.. wat een goed idee zeg zo'n mini swap!!
Zo herkenbaar, ben ook niet goed in haken.. oefening baart kunst.. hopelijk :)
Fijn weekend en een lieve groet Celine

Amarins zei

Dat heeft Hannie weer super leuk gedaan. Ik had al gehoord van jullie borduurdagjes, gezellig! En ..... haken lukt je ook wel hoor, als je eenmaal weet hoe het moet is het helemaal een makkie!
Groetjes, Amarins

idémakeriet zei

Haha, wat is je nieuwe huisdiertje mooi geworden in kom en al.
Nou die blijft daar vast lekker lang leven.Wij hadden nooit geluk met onze vissen, rekord was ´s morgens gekocht en ´s avonds dood.
Wat ontzettend leuk dat je even bij mij kwam kijken.
Fijne avond.
Liefs Gerda

petra zei

Hallo!!

Wat een idee,zo'n gehaakt goudvisje in een kom!
Echt heel leuk...
Gezellig trouwens,die freubeldagjes
zo met elkaar.Groetjes Petra,