maandag 26 maart 2012

Leesweer

Ik ben er nog!!
De berichtjes van mijn kant laten een beetje op zich wachten.
Dat betekend niet dat ik niets doe maar dat er weinig gefreubeld wordt.

Door dit weer krijg ik altijd de behoefte om te gaan lezen.
Zomaar even in het lentezonnetje gaan zitten kan ik niet, ik moet wel iets te doen hebben.
Dus koffie en boek in de hand en genieten maar.

Op dit moment ben ik bezig met het boek; De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween.
De titel sprak me niet echt aan maar op aanraden van een buurvrouw hem toch maar op mijn Ereader gezet. En ik moet zeggen, hij valt me niet tegen. Ik moest er even in komen maar het is een erg leuk verhaal. Ik kan hem jullie zeker aanraden.
Naast het lezen ben ik wel vaak aan het borduren aan mijn theepot en dit gaat gestaagd door. Ik vind borduren heerlijk maar het duurt even voor dat ik jullie iets kan laten zien.

8 opmerkingen:

Yvonne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Yvonne zei

Ik dacht al: waar is Yvonne nou toch?hahaha. Daar zit je dus, lekker in het zonnetje te lezen. Nou, dat is ook een van mijn favorieten om te doen. Ik ben wel heel nieuwsgierig naar de theepot. Kun je niet een sneakje laten zien?
Groetjes, Yvonne

Eefies day zei

Het boek lijkt me erg mooi...ben benieuwd naar het einde:))))
Heerlijk genieten in het zonnetje...

Lieve groet,
♥Eefie

Krek wak wou zei

Je hebt groot gelijk....genieten van het zonnetje en lekker lezen!
Fijne avond en liefs van Nicole

Joke zei

Lekker genieten van het mooie weer,er komen nog genoeg dagen om creatief bezig te zijn.

Groetjes Joke

Sezoentje-Sonja zei

Dankjewel voor je felicitatie, groot gelijk hoor, dat je lekker buiten van het zonnetje geniet!
Heerlijk om zo lekker te lezen en wat steekjes weg te borduren :)
Fijn weekend alvast, liefs, Sonja

Hannie zei

Hoi Yvonne,

Die outlet is eenkledingwinkel, alles is daar 10 euro. Hij is alleen op vrijdag en zaterdag open. Ja, opzich wel een leuke winkel, als je maat s tm l hebt. Ik koop er nooit. Soms hangt er weleens een maat xl tussen.

Weet je het nog? Dat hart wat ik heb gemaakt heb ik toen bij jou gemaakt vorig jaar ergens. Samen met dat vogeltje. Ja, wel een beetje jou ding he! Wie weet krijg je hem wel in mei, hahahaha......

Groetjes Hannie

Hannie zei

Hoi Yvonne,

Die outlet is eenkledingwinkel, alles is daar 10 euro. Hij is alleen op vrijdag en zaterdag open. Ja, opzich wel een leuke winkel, als je maat s tm l hebt. Ik koop er nooit. Soms hangt er weleens een maat xl tussen.

Weet je het nog? Dat hart wat ik heb gemaakt heb ik toen bij jou gemaakt vorig jaar ergens. Samen met dat vogeltje. Ja, wel een beetje jou ding he! Wie weet krijg je hem wel in mei, hahahaha......

Groetjes Hannie