maandag 12 maart 2012

Lente!!

Wat hebben we genoten van het mooie weer dit weekend.
Het lijkt wel of ik wakker word uit mijn winterslaap, had meteen weer zin om lekker te freubelen in huis.

Eerst maar weer eens even met de meubels geschoven want met zulk mooi weer wil je met de bank voor het raam zitten, toch.
De jongens keken wat bedenkelijk en maakt zich ook zorgen over wat hun vader hier van zou vinden. Alles was toch al net verschoven???? Gelukkig kent manlief mij al langer dan vandaag.
Dus toen hij savonds thuis kwam en zei, hé zitten we ergens anders? Heb ik gewoon gezegd, nee hoor schat zo stond het gisteren ook al, haha.

Ik zag dat de meeste van jullie al zijn begonnen met de Paas/lente decoraties en overal ziet het er zo gezellig uit. Dus geinspireerd door jullie en het heerlijke zonnetje. . . . .
Wat er nog mist zijn wat bloemen of bolletjes maar voor nu, zit ik lekker genietend om me heen te kijken.
Vandaag jammer genoeg zonder zonnetje maar dat komt vast wel weer goed.

10 opmerkingen:

Marguerite zei

Oh wat gezellig. Moet ook nog paastakken kopen. En de doos met paasversiersels te voorschijn halen.
Wat een lekker zonnetje heb je in de tuin.
Groetjes Marguerite

Eefies day zei

Heerlijk om zo te genieten en bezig te zijn...de zon doet veel goed.
Leuk de paashoekjes, geeft toch echt aan dat het lente wordt hoor.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Sezoentje-Sonja zei

Wat een mooie frisse lentehoekjes heb je gemaakt! Daarnet heb ik ook mijn tilda-paashaas uit zijn winterslaap gehaald, ik ga er morgen maar eens aan beginnen ;))
Fijne lenteweek van Sonja

Homemade Home zei

Oh wat ziet het er allemaal leuk en gezellig uit.Echt genieten.
Groetjes Nelly

Anja zei

Hoi Yvonne, wat een mooie spulletjes heb jij om je heen verzameld zeg! ik zou net als jij gewoon de hele tijd in stille aanbidding op de bank doorbrengen haha. Leuke Tilda figuren ook, ik vind het altijd leuk om te zien wat anderen ervan maken. Enne, ik mis echt geen bollen hoor, het is zo ook al superleuk!

Hannie zei

Oooh, wat heb je het weer gezellig aangekleed in je huiskamer!

Groetjes Hannie

Carla zei

Heerlijk als je kunt schuiven met je meubels.
Hier valt weinig te schuiven jammer genoeg, maar ja het is toch een ongezellige boel met alles (nog steeds) in de dozen.
te wachten tot het laminaat gelegd kan worden..zucht!!
Ziet er gezellig uit hoor bij jou!!
je goudvis van de post hieronder is ook een schatje!!

fijne avond.

groetjes Carla.

Esther zei

Gezellig zo bij elkaar, groetjes Esther.

Celine zei

Dat ziet er super gezellig uit!!
Wat een lief haasje heb je gemaakt, Tilda?.. denk ik :)
Lieve groet Celine

Marijke van Ooijen zei

Meisje toch wat een heerlijke post is dit.
Hier wordt je toch heel vrolijk als je op visite komt...
Die eitjes op het nestje zijn zo lenteachtig..

Wens je liefs,
Marijke