dinsdag 3 april 2012

alweer lezen

Ik kan niet meer ophouden met lezen.
Het is gek, ik vind lezen heerlijk maar soms wil het gewoon niet lukken en lees ik weken/maanden helemaal niets.
Maar nu lees ik weer het ene na het andere boek.
Van de week kreeg ik van een vriendin een leuk boekje van Heleen van Royen.
Grappig kort verhaal, leuk voor even tussendoor met een lekker kopje koffie uit mijn nieuwe mok van de Ah, leuke dingen hebben ze daar op het moment.
Ben nu bezig met een boek van Saskia Noort, leuke Nederlandse schrijfster.
Heb tussendoor ook nog wel wat gefreubeld hoor.
Hannie had van mij nog wat tegoed omdat ze voor mij dat leuke goudvisje had gehaakt (zie een paar posten terug.)
Het is een fles afwasmiddel met schort geworden.
Vandaag ook nog even met Hannie naar Yourzoap geweest.
Ik vind het zo jammer dat ze er mee gaat stoppen. Er zijn al zo weinig leuke handwerkzaakjes. Wel op het internet maar je wil stofjes toch graag zien en vasthouden. Vandaag dus nog maar wat dingetjes ingekocht.
De oplettende blogsters zien misschien de haaknaald en garen wel liggen. . . . . want het gaat deze maand eindelijk gebeuren. Yvonne gaat leren haken, haha, dat wordt wat. Ik laat jullie nog wel weten hoe dat is gegaan.

7 opmerkingen:

Trudy zei

Oh je bent leuk geslaagd zeg! Veel succes hoor met handwerken!!

Marguerite zei

Ohhhh jij hebt dat tassenboek!! Toen ik van Hannie hoorde dat Gepke er mee gaat stoppen dacht ik meteen ohhh dat boek met die tassen moet ik gauw bestellen. Was die uitverkocht balen, ja jij was me voor. Grrrr... Is die leuk?? Ga nu gewoon verder zoeken.
Trouwens wat een leuk lintjes heb je gekocht. Enn weet waar je aan begint he!! Eenmaal begonnen met haken dan wil je meer.
Groetjes Marguerite

Gepke, www.yourzoap.nl zei

Veel plezier met alles! Lieve groetjes, Gepke

Hannie zei

Ooooh, wat ben ik blij met mijn schortje voor mijn afwasfles! Super!
Ja en we konden het weer niet laten, hè! Hahaha.... maar we hebben weer leuke spulletjes ingeslagen bij YourZoap!

Zie je gauw,
Liefs Hannie

Celine zei

haha.. zo herkenbaar, de ene keer lees ik me ook suf, en dan ook weer een hele tijd niet :)
Ja die afwasmiddel schortje wil ik nog steeds maken, als ik hem weer zie begin het weer te kriebelen.
Je hebt leuke dingen gekocht, mooie kleurtjes. En je hebt helemaal gelijk, dat het jammer is dat er weinig echte handwerkzaakjes zijn.
Tis precies zoals je zegt, sommige dingen wil je gewoon in het echt zien en voelen.
Lieve groet Celine

Wateringen zei

Hay Yvonne,

Wat heerlijk dat je lekker boeken kunt lezen...dat betekend dat je heerlijk ontspannen bent..super!

Wat een toffe spulletjes heb je bij Gepke gekocht meis.

Ik wens je liefs en fijne paasdagen,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

.x.Gaby.x.Homestyle.x. zei

Spannend Boek? en leuke creatieve blog ik ga je dan ook volgen...
Lieve gr .x.Gaby.x.