donderdag 12 april 2012

Tolle tasche

Ondanks dat er eigenlijk nog genoeg freubels liggen die nog niet af zijn, kon ik het toch niet laten om alvast iets te maken uit mijn nieuwe tassenboek.
Op te oefenen ben ik maar begonnen met een klein tasje.
Het is even puzzelen in het Duits maar het is toch goed gelukt, al zeg ik het zelf. De uitleg voor de bloemetjes staan ook in het boek.
Eigenlijk heb ik ontzettend zin om nog een tas te maken (een grote) maar ik voel me erg schuldig vanwege alle Ufo's.
Dus besloten eerst minimaal 2 dingen af te maken voordat ik
aan tas nr. 2 ga beginnen. Jaha soms moet je even streng zijn voor jezelf.
Dus hierbij nr.1;
De stof, boerensloopstof had ik een tijdje geleden bij 't Lindehof gekocht. En het schort had ik een keertje gezien bij Lille Ting. Lag al een tijd bijna klaar te zijn maar de laatste afwerking schoof ik steeds voor me uit.

Ook tussendoor nog steeds aan het lezen nu weer even iets heel anders, namelijk fantasy.
Vroeger veel fantasy gelezen maar op een gegeven was ik het een beetje zat. Nu een schrijver gekozen die ik nog niet kenden. Deel 1 was leuk, deel 2 is iets minder maar ik zet nog even door

11 opmerkingen:

Marguerite zei

Ohhh wat ben jij streng voor jezelf zeg!!
Maar wat een leuke tas, grrrr (ja, je kaapte dat boek voor mijn neus weg!!). Geeft niet hoor!!
Leuk schort heb je gemaakt. Nu aan het kokkerellen.
Groetjes Marguerite

Yvonne zei

Wouw, wat een leuk schort! Die stof is helemaal te gek! De tas is ook leuk, goed gelukt ook al is de beschrijving in een andere taal. Ik zie je al staan op de markt met je schortje voor en je tas aan de arm hihihi, die gedachten komen door die stof!.
Lees ze!

Groetjes, Yvonne

Amarins zei

Wat heb je toch gave dingen gemaakt. Die tas is super en die schort vind ik ook echt gaaf. Prachtig gedaan. En ja, soms moet een mens streng voor zichzelf zijn hè, heb je soms nodig haha.
Groetjes, Amarins

Eefies day zei

Heerlijk zo creatief en je tas is heel mooi geworden!!!!
Je schort is prachtig, de stof is zo mooi.
Lezen, neem de tijd ervoor hoor...een boek tussendoor is heerlijk ontspannend.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Celine zei

Super leuke tas met die bloempies.. lieffies! En oh dat shortje helemaal goed. Echt gemaakt van lieve stofjes.
Lieve groet Celine

Hannie zei

Jeetje, jij streng op je zelf? hahahahaaa....zo ken ik je niet, hahahaha......
Maar wat heb een super leuke tas gemaakt! En je schort is een snoepje, ik zou hem zo om doen met koken, moet binnenkort je patroon maar even lenen.

Aan naaien kom ik op het moment even niet aan toe, ben druk met je verjaardagscadeau! Ben je al een beetje nieuwsgierig?? Hahahaha...

Fijn weekend,
Groetjes Hannie

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een mooie bloemetjes!!! Leuk hoor!

Fijn weekend verder! Groeten Maaike

My Home Sweet Homemade zei

Ik vind je schort he-le-maal geweldig!!! Die wil ik ook!!! Helaas zijn mijn naaikunsten niet zo best. Je tas is ook onwijs leuk en goed hoor, eerst het één dan het ander (zou ik ook eens moeten doen!)
Groetjes Elly

Sezoentje-Sonja zei

Wat heb je heerlijke projektjes afgewerkt, zowel je tas als je stof zijn heel mooi gelukt, heerlijke stofjes heb je gebruikt.
Ik wil je nog bedanken voor je superleuke reactie op mijn blog, jammer dat het te ver is want ik had jou ook graag een keertje willen ontmoeten, wie weet, ooit....
Liefs, Sonja

Magdalena zei

Beautiful!

Anoniem zei

ik ben helemaal verslingerd aan Terry Brooks en Koninkrijk te Koop en de volgende delen.
Ik hoop dat er ooit een film van wordt gemaakt.
Leuk een mede-lezeres tegen te komen.

Berber