zondag 6 mei 2012

Boekjes ala Marijke

Ik blijk moeilijk streng tegen mezelf te kunnen zijn want ik ben toch aan iets nieuws begonnen. Maar, dit keer is het Marijke haar schuld. . . . .lekker makkelijk hé. Ik ben op het moment weinig aan het freubelen. Wel aan het lezen en (als het weer een beetje mee zit) aan het tuinieren. Maar toen ik bij Marijke dat onzettend leuke filmpje zag, tja . . . . . Dus gisteren even snel langs de action gegaan voor schriften en lijm en ..Tadaaa.
VOORKANT
ACHTERKANT Ik vind het erg leuk om te doen. Ik heb kaarten en ook wat stofjes gebruikt van Tilda. Morgen is er een vriendin jarig en rara wat ze krijgt. En wat ben ik aan het lezen?
Het is een boek van Stephen King, 1 van mijn favorieten schrijvers. Het is een dik boek maar het verhaal leest super snel, een aanrader. Het gaat (even kort samengevat) over een man die terug kan in de tijd en dan gaat proberen de moord op Kennedy te voorkomen.

8 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Je boekjes zijn prachtig geworden, heerlijk fris in die mooie Tilda stofjes, het is leuk om te doen hè!
Ik heb ook nog boekjes bijgehaald hoor, hier komen er ook nog enkele verjaardagen aan ;))
Het boek las ik ook, een heel spannend verhaal, je kan het moeilijk neerleggen :))
Veel leesplezier en een fijne week,
liefs, Sonja

Ethel Leurs zei

Wat een superleuk idee Yvonne. Ik vind ze prachtig!
Lieve groet,
Ethel

Hannie zei

Je schriften zijn erg leuk geworden!
En veel lees plezier met je boek toegewenst!

Groetjes Hannie

Yvonne zei

Mooi! Ja, Tilda, ik ben er nog steeds verliefd op. En 22-11-1963 is niet alleen de dag dat Kennedy vermoord is. maar de dag dat mijn vader een tv kocht! Wat een feest was dat, ondanks de vervelende gebeurtenis die op de televisie te zien was. Groetjes Yvonne

Joke zei

Ze zijn super leuk geworden de boekjes, Ik ben er ook mee bezig leuk klein werkje en is zo klaar.

Wateringen zei

Hay meis,

Wat een ontzettend lieve boekjes heb je gemaakt...
En lekker mijn schuld hahahaha...
Wat zal je vriendin hier blij mee zijn..!

Liefs,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Ateljee de Kraal zei

Leuk die stofjes, ik ben ook met zo'n boekje bezich, heel leuk om te doen,
groetjes hanneke

Carla zei

Haha...jij ook al..ik heb er ook al 4 af hoor....zo leuk om te doen.
Zal er snel een post van maken.

fijn weekend meis...lieve groetjes Carla.