maandag 28 mei 2012

het blijft genieten!!

Ja, het blijft zeker genieten. Ik zit nog steeds te genieten van het prachtige weer, heb op het moment weinig verplichtingen dus ik neem het er echt van. Lees het één na het andere boek, heerlijk. Eén van die boeken is Marijke’s mooie mijmeringen. Nu is dit vooral een fantastisch plaatjes-kijkboek wat bol staat van de inspiratie.
Tussen het plaatjes kijken en inspiratie op doen door heb ik ook nog deze boeken gelezen;
Elizabeth George is één van mijn favoriete schrijfsters, vooral als het een Thomas Lynley mysterie is.
Dit is een heerlijk boek, heb hem vanmorgen uitgelezen en heb even een traantje weggepinkt, wat een romantisch verhaal.
Het freubelen ligt niet helemaal stil hoor. Ik ben nog ijverig aan het haken. Het idee was om genoeg granny’s te haken voor een sprei. Met als uitwijk mogelijkheid, een kussen van granny’s , voor het geval ik het haken toch niet meer zo zag zitten ; ) Maar zo als je ziet, het gaat goed, ik heb al een hele berg en ik vind het nog steeds leuk. Dus de kans is groot dat het toch sprei gaat worden (of 2 kussens, haha.) ...........................En ik heb ook nog heel leuk nieuws . . . ik heb een give away gewonnen, bij Pauline Yeah!!! Hoe leuk is dat. ..........................................Ps. Ik word op het moment een beetje kribbig van blogger, mijn spaties zie ik niet meer terug in mijn tekst, alles word maar achter elkaar geplakt. Ik heb al geprobber mijn tekst te schrijven in Word en het dan te knippen en plakken maar ook dat lukt. Weet iemand raad??

7 opmerkingen:

Pauline zei

Knap dat je doorzet met je granny's...bij mij blijft het toch steken op kussen of tasformaat...ook leuk.
Ik vond je reactie op mijn give-away erg leuk en enthousiast!
Het is je van harte gegund.

Sezoentje-Sonja zei

Wauw, gaat goed met je granny's, volgens mij is dat even verslavend als het mooie boek van Marijke ;))))
Hier waren er ook grote blogger-problemen maar ipv internet explorer gebruik ik al een tijdje mozilla firefox en nu gaat alles gelukkig weer zonder problemen.
Veel liefs,
Sonja

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Yvonne..♥
Het is een mooi boek hé ..ik lees er elke dag wel in ..zo moooiiii..maar ook met zoveel liefde geschreven..de eerste keer toen ik las was ik emotioneel ervan ..♥
Dit word dus een mooie sprei ..
ik zit met een hoop taartjes echt leuk om te doen laat ze nog wel zien op mijn post ..;))
Nog fijne avond lieve groetjes Gaby..♥
PSStt word kouder in weekend bah wat jammer..:(dus geniet nog ff tot morgen!♥

Amarins zei

Dit is inderdaad echt genieten, ik vind het ook zo super. Vanavond was het hier ineens voorbij, koud en waaierig. Hopen dat dit mooie weer gauw weer terug komt.
Leuke boeken heb je gelezen, Santa Montefiore lees ik ook heel graag. En je haakwerk is super de super. Als je doorzet wordt het een prachtige sprei.
Groetjes, Amarins

Vlijtig Liesje zei

Dat bovenste boek ziet er prachtig uit, met die mooie pasteltinten. En romantisch bovendien!

Marguerite zei

hoi Yvonne,
het boek van Marijke staat bij mij ook nog op mijn verlanglijstje. Heb vorige week een frans borduurboek gekocht, ohhhh zulke mooie patroontjes....
Bij mij ligt mijn haakwerk even stil zit weer achter de naaimachine.
groetjes Marguerite

Ateljee de Kraal zei

Hoi Yvonne,

Mooi boek van Marijke he..
Het ligt naast me bij de bank, en ik moet er telkens even in kijken, zo mooi.
Je granny's schieten op, knap hoor