maandag 21 mei 2012

Rijkdom!!

Wat voelden ik mij de afgelopen dagen weer rijk. Vrijdag werd ik 45, pfff ......maar wat was het weer gezellig en wat een prachtig weer. De tuin krijgt steeds meer kleur en het is een genot om weer buiten te kunnen zitten.
Het hele weekend familie en vrienden over de vloer gehad en zondag lekker gebbqt (tussen de buitjes door.) En vandaag zijn mijn collegavriendinnen langs geweest. Buiten dat ik er altijd van geniet als ze er zijn, ben ik ook nog erg door ze verwend. Ik zal jullie niet de ogen uitsteken met foto's van alle leuke dingen die heb gekregen dus laat ik alleen 2 zelfgemaakte cadeautjes zien.
En natuurlijk het langverwachte cadeau van Hannie, waarmee ze me de afgelopen weken steeds mee heeft geplaagd op haar blog.
Wat kan ik hier nog over zeggen, mooi weer, lieve familie en vrienden en verwennerij. . . . RIJKDOM!! Op naar de 46.

15 opmerkingen:

Eefies day zei

Wat heb je een heerlijke geniettuin...hier kun je heerlijk wat uurtjes doorbrengen.....
Je bent ook verwend hoor....
Leuk toch om al die cadeautjes te zien.


♥Eefie

Trudy zei

Hè nou steek je me toch de ogen nog uit zeg ; ) Gefeliciteerd nog en leuk te lezen hoe je van je visite genoot!!

Elly's kleine idylle zei

Prachtig is je tuin !!!wat heb jij daar mooie stoelen zeg !!!nog van harte met je verjaardag en jij bent wel héél erg verwend hoor !!!En het weer was inderdaad ook echt héél mooi en dan is je verjaardag vieren in je tuin toch extra genieten.....Nog een fijne avond....ELLY.

Marguerite zei

Zo jij bent lekker verwend. Had eigenlijk je adres aan Hannie moeten vragen, had ik je een kaartje kunnen sturen. Hannie heeft zeker goed haar best gedaan en heeft jou lekker verwend.
Wat een heerlijke tuin heb je. Helemaal te gek.
Groetjes Marguerite

Ateljee de Kraal zei

Heerlijk verwend, nog van harte hoor,
groetjes hanneke

Esther zei

Nog gefeliciteerd en wat heb je leuke dingen gekregen, Groetjes Esther.

Sezoentje-Sonja zei

Wauw, wat hebben jullie een prachtige tuin, zal wel zijn dat je hier echt van kan genieten!
Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag en natuurlijk wens ik je nog heel veel gezonde en gelukkige jaren erbij!
Wat ben je heerlijk verwend zeg, verdient hoor, volgens mij :)
Drie dikke pakkerds xxx,
liefs, Sonja

Yvonne zei

Hoi hoi, Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat heb je een supermooie tuin! een fijn zitje en een hangmat -> -> HANGMAT!!!! Heerlijk!

Geniet maar van je mooie gekregen spulletjes.

groetjes, Yvonne

riakaartenencreaties zei

Als nog van harte gefeliciteerd,lekker jong nog.Een echte geniet tuin prachtig.
En je cadeau van hannie vind ik een plaatje.Groetjes ria.

Janny zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke cadeau's heb je gekregen, mooi dat boektetje ook!

Groetjes Janny (rozen)

Hannie zei

Nou geen dank hoor! Je bent het waard!
En ik vond het leuk om te maken! En het was erg gezellig gistermorgen in je tuin, met de collega's.

Lieve zomer groetjes van Hannie

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Het ziet er naar uit dat het een fijne dag was.

Joke zei

Nog van harte gefeliciteerd,en wat ben jij verwend zeg,ben vandaag ook de hele dag in de tuin bezig geweest met dat mooie weer,lekker hoor dat is echt genieten.

Groetjes Joke

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen meis,

Wat een heerlijke verwennerijtjes...wat fijn als je zo omringt bent met lieve mensen die van je houden...

En super dat je zulk mooi weer hebt met je verjaardag!
Ja en die mooie kadootjes...zo fijn!

Ik wil je graag nog even bedanken voor je complimentje over mijn boek...zo lief!

Ik wens je een mooie dag...
Liefs,
Marijke

Pauline zei

Welkom op mijn blog hoor,leuk!
jouw blog ziet er gezellig uit, ben benieuwd naar jouw Tildacreaties!
en je hebt een mooie tuin, je mag bij me langskomen...haha.