donderdag 31 mei 2012

Welkom,welkom en een pakketje

Allereerst wil ik al mijn nieuwe volgers van harte welkom heten........... Wat ontzettend leuk dat jullie langs zijn geweest en het de moeite waard vinden om wat vaker langs te komen. Ik ben er super blij mee..... En gisteren is de give away die ik gewonnen had bij de borduurderij aangekomen, zie vorige post. Wat is het toch heerlijk om post te krijgen en dan vooral leuke pakketjes.
Wat ben ik verwend hé. Na het maken van de foto kwamen we er pas achter dat er in de etui, nog ook wat zat namelijk, theezakjes en 2 leuke pennen zaten ;).......................................................................... Vorig jaar rond deze tijd was ik erg druk met het afronden van mijn scriptie voor de opleiding die ik toen aan het volgen was. Deze opleiding heeft in het totaal 3 jaar geduurd en ik vond het een aardige belasting naast mijn werk en gezin. Ik was dus ook erg blij dat het bijna was afgerond en ik weer verder kon met leuke dingen, zoals het beginnen van een blog................................................................................. De dag na mijn laatste examen meteen Hannie gebeld en gevraagd of zij mijn hier mee kon helpen. En 2 dagen later was mijn blog een feit, hoera!!!!....................................................................... Dit betekend dat mijn blog dus bijna 1 jaar oud is en dat moet gevierd worden. Nu ik zelf een give away heb mogen ontvangen, weet ik hoe ontzettend leuk dat is en wil ik jullie ook verrassen met iets leuks.................................................................................................................................. Ik ga dit weekend eens goed nadenken waarmee ik jullie zou kunnen verwennen. Dus hou mijn blog goed in de gaten, mijn allereerste give away komt eraan................................................ PS. Mocht je denken, wat doet ze toch met al die stipjes er tussen, Aargh, ik zit hier flink te vloeken want al mijn tekst blijft maar op elkaar op mijn blog verschijnen zonder spaties, Afschuwelijk dat is toch geen lezen. Ik heb al van alles geprobeerd maar nog geen oplossing gevonden, Help!!!

6 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Hoi hoi, dat spatieprobleem had ik ook toen ik nog internet explorer gebruikte.Nu gebruik ik modzilla firefox en alle problemen zijn opgelost!
Succes ermee,
liefs, Sonja

Pauline zei

Ja, ik heb ook geen probleem en ben een mozillagebruiker!
Veel plezier hoor met je pakketje, en ik ben benieuwd naar jouw give-away!

Marguerite zei

Zo wat een verwennerij.
Alweer 1 jaar aan het bloggen, en wat is het leuk om te doen. Vooral de reacties die je krijgt van "wild vreemden". Ga maar lekker lang door.
Groetjes Marguerite

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Yvonne..♥
Wat leuk dat je al 1 jaar aan het bloggen bent ..♥
Ik Blog nu bijna 4maandjes ..vind het ook steeds leuker maar ook verslavend ha ha ..;)))
Veel plezier Liefs Gaby..♥

Hannie zei

Wauw zeg! Dit is leuk!
Wat ben je heerlijk verwend zeg!!
Maandag maar even van dichtbij bekijken allemaal......

Groetjes Hannie

Celine zei

Wat super dat een give away hebt gewonnen. Das altijd leuk he :)
Dat etuitje heb ik zelf ook, dies erg leuk he! Ik hoop dat je je probleem met de spatie's nu verholpen is. Ik zelf ben helemaal niet handig met computers dus ik kan geen tips geven. Maar ik zag ( zo net snel ) dat Sonja je al wat tips had gegeven.
Geniet ze... fijn weekend en een lieve groet Celine