zondag 10 juni 2012

Give Away !!!!!

Daar is hij dan mijn eerste give away, ter ere van het 1 jarige bestaan van Byvonnethuis.


De nieuwste Daphne's diary, een super leuk blad, 2 leuke (retro) stekers van biddende kindjes, een kaartje met oudroze kant en omdat ik vond dat er toch ook nog iets zelfgemaakt bij moest, een door mij gemaakt notitieboekje.

Ik hoop dat er iets leuks voor jullie bij zit.
En hoe maak je kans op mijn give away?
- Laat een reactie achter, word volgster en zet een link naar de give away op je blog (voor beetje extra reclame.)

Ik hoop dat jullie masaal meedoen ;)
Zondag 1 juli verloot ik de give away onder alle deelnemers.

PS. Er is een bloggerprobleem met mijn volgers, wat jammer genoeg nog niet is opgelost.
Maar er is nu gelukkig een tijdelijke oplossing gevonden. Als je je aan wil melden als volgster moet je even op mijn naam klikken die boven de volgers-foutmelding staat en dan kom er je als nog, Jippie!!!

15 opmerkingen:

Marguerite zei

Alweer 1 jaar aan het bloggen, bij mij duurt het nog een paar maandjes dan ben ik ook 1 jaar bezig.
Wat een gave give away heb je zeg!! Ik ga reclame voor je maken ennnn ik heb nooit spulletjes genoeg, dus ik wil heel graag winnen.
Groetjes Marguerite

Esther zei

Gefeliciteerd en ik doe graag mee, ik ga zo een linkje op mijn blog zetten, Groetjes Esther.

Carla zei

Ja wat gaat dat snel hè...dat bloggen!!
Ik heb eerst eens even terug gelezen hoor.
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
En wat is je tas leuk geworden...echt super!!

fijne week...liefs Carla.

Yvonne zei

Wauw, Yvonne, wat een mooi cadeautje geef jij weg!!! Ik doe graag mee aan de give away. Nu eerst uitzoeken hoe ik jouw link op mijn blog kan zetten ;-)

Groetjes, Yvonne

Liesbeth zei

Ook ik doe graag mee,vind je blog super trouwens.Linkje ga ik alvast plaatsen maar volger kan ik momenteel niet worden.Op jouw blog staat namelijk "Onze excuses...Deze gadget is onjuist geconfigureerd".Ik zet je wel bij mijn leeslijst,misschien lukt het later wel!

Liefs,

liesbeth

Hannie zei

1 jaar een blog, gefeliciteerd! Wat leuk deze give away daarvoor...
Ik doe graag mee, en ga de link op mn blog zetten. Volgen doe ik je al...
Groetjes en fijne dag, Hannie.

Pauline zei

Wat een leuke give-away!
Ik doe graag mee,

groetjes Pauline

ByVonneThuis zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ateljee de Kraal zei

Gefeliciteerd hoor en ik doe mee!!!
groetjes

Eefies day zei

1 jaar onderweg, wat een feest en dan geef je ook nog iets leuks weg...ik doe graag mee hoor.

♥Eefie

Pierelantijntjes zei

Hoi Yvonne,
Ooh wat een mooie giveaway!!! Ook al is het al een beetje laat, toch zou ik heel graag nog mee willen doen.
Ik ga gelijk een link zetten op mijn blog.
liefs Ester

Carla zei

Hier ben ik nog ffies.
Zie dat ik niet eens gereageerd heb op je give away.
Het lijkt me trouwens leuk om mee te doen...bij deze dus.
Volger was ik al....
Zal even een linkje op mijn blog plaatsen.
Extra bezoekers zijn nooit weg hè.
Bij mij loopt het ook geen storm hoor....of iedereen leest alleen...dat kan ook hihi.

lieve groetjes Carla.

Anoniem zei

Hallo Yvonne,

Van harte gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag, ik kom regelmatig je blog binnenwandelen, ik heb zelf geen blog maar mag ik ook meedoen met je give away.

Hartelijke groet Marion

ByVonneThuis zei

Hoi Marion,

Gezellig dat je hier af en toe langs komt.
Leuk dat je mee wil doen aan de give away. Geen probleem hoor dat je zelf geen blog hebt.

Groetjes Yvonne

Rita Janssen zei

Je blijft een leuke blog hebben yvonne. Alleen pech dat ik je "give away" te laat heb gezien om nog mee te doen, het is nog allemaal te nieuw voor me, volgende keer beter.