zaterdag 16 juni 2012

Trotse moeder

Even een kort berichtje van een trotse moeder : )
Onze oudste zit op sinds kort op pianoles.
En één keer per jaar huurt de pianojuf een zaaltje en mogen de kinderen spelen voor familie en vrienden.
Erg leuk en best spannend. Onze oudste zit ook op gitaarles en de juf had gevraagd of hij misschien ook een stukje op de gitaar wou spelen, als afwisseling.
Het was een gezellige avond, de zaal zat lekker vol en iedereen deed erg zijn best



De give away loopt nog tot 1 juli dus je kunt nog meedoen!!!!

9 opmerkingen:

Trudy zei

Trotse moeder... dat snap ik helemaal!! Leuke foto's ook!!

Marguerite zei

Op zo'n moment mag je "echt" trots zijn. Ikzelf zit dan altijd met een brok in mijn keel te kijken en maar te slikken. Anders barrelden de tranen over mijn wangen. Hahaha...
Groetjes Marguerite

Hannie zei

Wat ontsettend leuk!!!

Yvonne zei

Ja, jeetje, wat kun je dan trots op de kinderen zijn hè?
Ik troost nu een kind waarvan de scriptie niet is goedgekeurd. Pffff en ik begrijp de hele scriptie niet, dit niveau is me iets te hoog :)
Hoe graag zou ik haar hier over heen willen tillen, er hangt zoveel van af.
Het komt vast wel weer allemaal goed.
Ga jij genieten van het weekend, groetjes, Yvonne

Eefies day zei

Trots mag je zijn hoor, dit zijn die momenten dat je helemaal groet als moeder.
Ik ga snel mijn naam bij de give-away zetten, helemaal vergeten.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Hannie zei

Je mag zeker trots zijn hoor Yvonne! Dit zijn dan weer leuke dingen waar je zo van kan genieten!

Groetjes Hannie

Wateringen zei

Ja meis en hier mag je ook helemaal trots op zijn.
Wat een mooie knap koppie heeft je zoon..!
En wat gaaf dat hij gitaar speelt...wat een heerlijke post.

liefs,
Marijke van de popjes

Pierelantijntjes zei

Kan me goed voorstellen dat je trots bent hoor. Wat heerlijk dat er muziek bij jullie gemaakt wordt.
Ik ga na de zomervakantie op gitaarles. kan het al een beetje maar wil toch graag nog wat beter worden.
Ik heb op de valreep nog meegedaan met je mooie giveaway.
Ga eerst ff een link plaatsen.
fijne dag, liefs Ester

Carla zei

Snap ik dat je trots bent...gaaf hoor!!
Dat is één van de weinige dingen die ik niet kan..en zo graag gewild had...vroeger!!
Nou ja...over een paar jaar komen we allemaal luisteren!!

lieve groetjes Carla.