dinsdag 25 september 2012

Van alles wat

Nadat ik voor de derde keer door iemand werd aangesproken op het uitblijven van een nieuw berichtje op mijn blog, zag ik tot mijn schaamte dat ik mijn laatste bericht begin juli heb geschreven, Sorry.

Maar er wordt hier nog wel gefreubelt hoor.
Eigenlijk wordt er ook weer wat meer geklust de laatste tijd.

We zijn eindelijk aan de tuin begonnen.
Ik heb veel plannen voor de tuin en het wordt een flinke klus dus we hikte er een beetje tegen aan.
Achterin de tuin wil ik graag een veranda om lekker knus te zitten als het nattig weer is. Maar dan moest er eerst het een en ander worden afgebroken en verplaatst.
Het eindresultaat laat denk ik nog wel even op zich wachten dus dat houden jullie nog van me tegoed.

Zelf ben ik binnen begonnen met een klusje. Ik heb eindelijk onze servieskast ook aan de binnenkant wit geschilderd. Eigenlijk zijn er nog veel meer dingen die ik wit wil schilderen maar ik vind het zo'n klus.

Maar de kast is nu dus gedaan. De planken heb ik bekleed met plakplastic van de Action.
Ik vind het helemaal geweldig geworden. Ik heb geprobeerd niet zoveel meer terug te zetten in de kast maar dat is niet helemaal gelukt.

Wat betreft mijn freubelwerkjes. . . . ik ben nog steeds aan het granny's haken.
Het is al een flinke plaid aan het worden.

Hoe het met het poppenhuis gaat en mijn andere freubels bewaar ik even voor een volgende post.

Liefs Yvonne



10 opmerkingen:

Hannie zei

Nou Yvonne dat ziet er allemaal gezellig en leuk uit!
Je gehaakte kleed wordt ook erg mooi! Binnenkort maar even van dichtbij bekijken! Hihihihi....

Groetjes Hannie

Marguerite zei

Jippie je bent er weer. Wat is je kast mooi geworden. Ik zit ook tegen het schilderen van mijn kast te hikken. Hij heeft 24 ruitjes en volgens Paul moet ik eerst alle glaslatjes eruit halen. Daar zit meteen mijn hik! hahaha.... En we zitten natuurlijk vol spanning op het nieuwe Tilda boek te wachten. Ik heb hem ook besteld, kon het niet laten.
Groetjes Marguerite

Sezoentje-Sonja zei

Wat fijn dat je er weer bent,ik heb je gemist hoor.
Maar je hebt niet stil gezeten zeg,je kast is mooi geworden.Ik neem me ook altijd voor om er minder in te zetten maar helaas sluipt er na verloop van tijd altijd wel weer iets bij:)
Veel haakplezier,wat wordt dat een prachtige plaid,liefs,Sonja

Homemade Home zei

Wat is je kast mooi geworden zeg!!
de planken vind ik ook heel leuk.
Veel werk zo gehaakt kleed maar je heb wel eer van je werk.
Fijne avond groetjes Nelly

Yvonne zei

Jeetje Von, Heel wat op de hals gehaald. Jammer dat het nu van dat rotweer is, dan ziet de tuin in aanbouw er helemaal zo vreselijk uit. Wat heb je een mooie kast en wat staan er leuke spulletjes in. Bij ons worden de kasten voller en voller, de kringloop blijft trekken hihihihi. Maar ach, over een tijdje gooi ik er weer een zootje uit, Leuk hoor, jouw grannysprei!! Zelf ben ik ook aan de "haak", zo leuk om te doen :-).
Succes en groetjes, Yvonne

Krek wak wou zei

Wat mooi je plaid zeg....das een heel werk! Ook je kast ziet er gezellig uit! Ik wil ook nooit alles te vol zetten maar ik kan niet goed iets wegzetten...
Fijne dag en gezellig dat je er weer bent!
Groetjes van Nicole

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Yvonne..♥
Fijn dat je er weer bent..♥
Wat heb je de kast mooi gedaan een heel werkje is dat ..;))
Ook die plaid PRACHTIG..♥
Ja soms schiet het erbij in de posten plaatsen het kost ook veel tijd merk ik zelf ook wahaha..;))
Liefs en Fijne dag Gaby..♥

Rita Janssen zei

Yvonne, ben blij dat je weer terug in blogland ben. Nadat ik je give away gewonnen had ben ik dikwijls gaan kijken, maar er kwam maar niks bij. Je plaid ziet er chique uit en ook je kast is om jaloers op te worden. groetjes Rita

hobbyshop fugeltsje zei

Hoi Yvonne,
Wat ziet jou kast er ontzettend gezellig uit. Ja je begint met zo weinig mogelijk spulletjes erin te zetten, maar als er nog meer mooie spulletjes bijkomen moeten die ook toch in die mooie kast staan te pronken.
Je granny plaid wordt ook al zo geweldig mooi.
Ik vind het knap hoor dat haken. Ik heb er alleen nog geen vaste hand voor zegt mijn moeder. Ha ha
Veel succes met je tuin en de rest.
Gr. Miranda

Gepke, www.rosadotje.nl zei

Prachtig kleed wordt het. Groetjes, Gepke