maandag 8 oktober 2012

kraamcadeautje, woef

Een vriendin van ons is puppywalker en ze heeft weer een nieuwe pup gekregen.

Deze verzorgt en traint ze dan voor een jaar waarna hij/zij weer weggaat om verder opgeleid te worden tot blindengeleidenhond.

Dit keer heeft ze een prachtige blonde golden retriever.
Kijk nou eens wat een schatje.
Het was een beetje moeilijk om een foto te maken want ze wilden niet stil zitten.

Ik had een kraamcadeautje gemaakt (gezien op pinterest.)
Ze vond het geloof ik wel mooi maar jammer genoeg was het niet om mee te spelen.







11 opmerkingen:

Hannie zei

Oooh, wat schattig!!
En wat leuk dat je een kraamkadootje voor dit hondje hebt gemaakt!

Groetjes Hannie

Joke zei

Ik vind het altijd super van die mensen,die een jaartje een puppy traint en verzorgen.Ik zou er geen afstand meer van kunnen doen van zo`n lief hondje.
En wat een leuk idee om een kraamcadeautje te maken.

Groetjes Joke

Marguerite zei

Oh, wat een leuk kadootje. Moet ik onthouden. Mijn schoonzus en zwager hebben net hun hond in laten slapen en ik verwacht dat ze snel weer een nieuwe hond zullen hebben.
Maar wat een scheetje is dit zeg!! Een nichtje van mij leid ook blindengeleidehonden op. Knap hoor!! En dan na 1 jaar afscheid te moeten nemen.....
Groetjes Marguerite

Vlijtig Liesje zei

Wat een schatje inderdaad!

Sylvia van der Kolk zei

wat een leuk kadootje.
Leuk hondje, erg schattig.

Groetjes sylvia.

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

OOOooh wat een scheetje♥ toch..maar ik zou er geen afstand van kunnen doen ..;)
Vind het héél dapper van hun vooral ook degene♥ die hem krijgen en dolgelukkig er mee zijn om geholpen♥ te worden ..;)
Liefs en Fijne dag Gaby..♥

Celine zei

Aaah wat een snoeppie! Geweldig hoor dat je vriendin dat doet. Knap! Lijkt me zo moeilijk om weer afscheid te nemen, van zo'n leukerd. Maar goed, tis voor een goed doel he.. Fijne dag lieve groet Celine

Sezoentje-Sonja zei

Dankjewel voor je leuke reactie :)
Ooooh, wat val ik hier midden in een leuke post zeg, wat is dit een schatje, de laatste foto...daar smelt je toch helemaal van weg.
En wat een leuk kraamcadeautje, die ga ik onthouden hoor!
Fijne avond, liefs, Sonja

hobbyshop fugeltsje zei

Wat een dotje.
Petje af hoor wat je vriendin doet. Ik vond dat best wel zwaar de opvoeding van onze border collie pup BJ toen. Hij is nu 4 jaar en luistert gelukkig erg goed. Het blijven erg schattig die bolletjes wol.
Gr. Miranda

Hannie zei

Wat een leuk puppie-kraamkadootje!
Een lief beestje, en super van jou vriendin dat ze dit hondje gaat trainen.....

Anoniem zei

Wat is ie lief he? Ik ben ook al een paar keer geweest, klein boefje, overal naar happen , schattig . Ik had je kadootje gezien , grappig , zoiets had ik ook voor Mara gemaakt. Veel plezier met oppassen in de toekomst!
Groet Mariska