zaterdag 13 oktober 2012

Kunst en kitsch

Mijn tassen verzameling begint een beetje uit de hand te lopen.
Maar ik kan er niet mee stoppen, ze zijn gewoon te leuk om te maken.
Er is een hele leuke blog Dutch sisters waar ze prachtige tassen maken en verkopen.
Ze gebruiken als uitgangspunt o.a. borduurwerkjes, die ze kopen in kringloopwinkels en op rommelmarkten. Ik vind ze helemaal geweldig. Dus toen ik bij onze kringloper een heel kitscherig borduurwerkje met zwaantjes zag. . . .




Ik ben dit keer erg trots op mijn binnenkant. Ik heb me gewaagd aan een vak met een rits.


Maandag ga ik eindelijk weer eens freubelen met Hannie en je raad nooit wat we gaan maken........een tas, hahaha.

9 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Zeker geen kitsch hoor, Yvonne! Een echt kunstwerk heb je gemaakt! Ik vind het prachtig met de zwaantjes!
Fijn weekend en groetjes van Nicole

Marguerite zei

Wat een prachtige tas heb je weer gemaakt. Jajjajajajj ben weer jaloers. En dan heeft Hannie straks ook al zo'n super tas. Grrrr.
Veel plezier maandag.
Groetjes Marguerite

riakaartenencreaties zei

Je tas is prachtig,leuk is dat er een mooi en super tas van maken,en de binnenkant is een plaatje.
Groetjes ria.

Eefies day zei

Wat een mooi exemplaar, ik vind het knap hoor en die binnenkant met rits is heel erg mooi.

♥Eefie

Rita Janssen zei

Leuke tas, daar ben ik jaloers op. Zelf heb ik er ook al een paar gemaakt, maar op dit idee was ik nog niet gekomen. Ook de binnenkant is prima afgewerkt. Zelf ben ik ook nog maar een beginneling en met ritsen ben ik ook niet zo goed. Proficiat dus met het mooie resultaat! Groetjes, rita.

Hannie zei

Wat een super gave tas is dit zeg!!
Een heel project zo te zien.
Ja, maandag gaan we weer een tas maken, hihihihi..........
Maar dan in felle kleurtjes enzo...

Zie je maandag, heb er reuze zin in!

Liefs Hannie

Pauline zei

Wat een geweldige tas!!!!
Heel mooi, ik vind de tassen van de dutch sisters ook altijd zo mooi, zal toch ook eens rond gaan kijken naar een lap, erg leuk idee.

Ateljee de Kraal zei

Ik vind de tassen van de duch sisters helemaal gaaf maar die van jou ook hoor, leuk zo'n aparte tas.
groetjes

Esther at Home zei

Wat een leuk idee dat heb ik nog nooit gezien! Heel leuk!