woensdag 28 november 2012

Workshop en blogpauze

Nou, dat is ook wat. . . ik ben een hele post kwijt????
Ik zal wel weer heel onhandig hebben gedaan maar mijn vorige verhaaltje is verdwenen.
Ik heb al snel rondgekeken maar ik zie hem nergens tussen staan, straks maar even verder zoeken.

Afgelopen weekend kwam mijn nicht met haar collega's een tas maken.
Het was super gezellig en de tassen zijn erg leuk geworden.
Ondanks dat ze allemaal hetzelfde patroon hadden zijn het 4 heel verschillende tassen geworden.
Ik ben vergeten te vragen of ik hun foto mag gebruiken op mijn blog en ik ben niet erg handig bezig geweest met de flits van de camera dus ik heb eigenlijk maar 1 foto die een beetje bruikbaar is.

Het was een leuke dag maar voorlopig gaat de naamachine even in de kast.
Er gebeuren op het moment verschillende dingen in ons leven die me veel energie kosten.
En ik merk dat ik weinig zin heb in freubelen en bloggen.
En omdat ik jullie niet steeds zo lang wil laten wachten op een post of een berichtje van mijn kant, las ik even een blogpauze in.
Ik weet niet hoe lang het gaat duren maar ik hoop dat jullie er allemaal nog zijn als ik weer terugkom.

Liefs Yvonne

8 opmerkingen:

Hannie zei

Hoi Yvonne,
De tassen zijn heel erg leuk geworden, en dat verschil, dat is juist zo grappig, hè.
Wens jou veel sterkte en goed dat je even een stop zet, nu tijd voor jezelf en de dingen die moeilijk zijn.
Hoop dat het goed gaat komen, en je weer terug komt.
Groetjes Hannie.

Hannie zei

Yvonne ik begrijp je helemaal, hoor! Doe maar even rustig aan, we zien het wel wanneer je weer gaat bloggen.

Liefs Hannie

Eefies day zei

De tassen zijn erg leukgeworden en idd heel verschillend.
Neem de tijd voor jezelf en de dingen die tijd van je vragen.
We wachten wel hoor!


Sterkte met alles,
Lieve groet,
♥Eefie

Joke zei

Het bloggen daar moet je plezier aan hebben,en zo niet dan los je gewoon een pause in er zijn belangrijke dingen in het leven en die gaan voor . Groetjes. joke.

Rita Janssen zei

Hoi Yvonne, mooie tassen hebben jullie gemaakt!
Niet zo goed klinkt het met die dingen die veel energie kosten. Neem je tijd, maar weet ook, dat handwerken je zinnen verzet, ook in moeilijke tijden...
Als je weer in blogland verschijnt, zal ik er zeker nog zijn! Veel sterkte!
Je mag me altijd mailen voor een luisterend oor.
Groetjes, rita.

Marguerite zei

Bloggen doe je voor je plezier hoor!! Als je er de puf even niet voor hebt geeft niks hoor, we zien je vanzelf weer terug. En met de drukke decembermaand voor de boeg gaan we zo allemaal een tandje langzamer.
Hou je haaks,
Marguerite

Esther at Home zei

De tassen zijn leuk geworden , en zo verschillend !
Veel sterkte en we hopen je weer terug te zien op blogland ! Liefs

ella zei

Sterkte de komende tijd en we zien je vanzelf weer verschijnen als je er weer zin in hebt.