vrijdag 1 februari 2013

Eindelijk weer een berichtje van mij voordat jullie niet meer weten wie ik ben ;)
Er zal niet ieder week een nieuwe post komen maar ik zal wel weer meer tijd maken om bij jullie langs te komen.

Ben nog niet heel veel aan het freubelen maar vorige week was Hannie jarig en ze wilden graag iets zelfgemaakt.
Dus heb ik een beertje gemaakt uit het nieuwe tilda boek.
Hannie was er gelukkig erg blij mee.


En zo ging hij op weg naar Hannie

Ik heb vandaag bij een vriendin geleerd om glazen kralen te branden, erg leuk.
Het resultaat laat ik jullie volgende week zien.

12 opmerkingen:

Marguerite zei

Doordat ik bij Hannie jou beertje zag kreeg ik zin om het haasje te gaan maken. Het was een super leuk projectje om te doen.
Hij is super leuk.
Glazen branden heb ik nog nooit gedaan wel een keertjes gezien op de groene velden.
groetjes Marguerite

Rita Janssen zei

Hoi Yvonne, fijn dat je er weer bent! Zolang geleden nog iets van jou te hebben gehoord, ik begon me zorgen te maken...
Wat een superleuk tildabeertje heb je gemaakt en zo mooi verpakt onder een stolp, superidee :)
Echt jaloers ben ik erop want ik verzamel beertjes... zo mooi....
Groetjes, rita.
Welkom terug!

Ethel Leurs zei

Wat gezellig om weer iets van je te horen:-)
Je beer is echt geweldig geworden en de kleine klosjes zijn zo schattig. Samen met de stolp is het een prachtig cadeau.
Fijn weekend!
Groetjes,
Ethel

Joke zei

Wat een leuk kado je boft maar als je zo verrassing krijgt.

Groetjes Joke.

Eefies day zei

Leuk dat je er weer bent en je hebt gelijk een leuke creatie..wat een lief beertje en heel schattig verpakt.

Lieve groet,
Eefie

wanda zei

wat een leuke blog heb je! ben je gaan volgen hoor.
Wil je mijn blog ook volgen?
Graag hoor ik van je!
Lieve groet,
Wanda

Yvonne zei

Hey Vonne, fijn dat je er weer bent :)
Zo'n leuk cadeautje wil ik ook wel krijgen, maar zeker ook wel (na)maken.
Fijn weekend,
Yvonne

Hannie zei

Hey wat leuk dat je er weer even bent!
Ja, je kado is echt super! En ik heb er veel leuke reacties opgehad.
Glazen kralen branden? Dat lijkt mij ook erg leuk om een keer te doen, misschien een leuk idee voor ons freubeldag?!

Groetjes Hannie

Hennie zei

Wat een super-leuk beertje heb je gemaakt! En leuk dat je weer een berichtje plaatst!
Groetjes, Hennie

Hannie zei

Fijn dat je er weer bent, Yvonne!
Je hebt een erg leuk kadootje gemaakt zo. Lijkt me een heel gepriegel, zo'n beertje te maken.
Geniet van je hobby, en tot gauw weer hè.
Groetjes Hannie.

idémakeriet zei

Nou Hannie is lekker verwend met dat mooie beertje.
Wat is het een schatje geworden zeg.
Leuk he al die mooie Tilda spulletjes en boeken.
Fijne dag,
Liefs Gerda

Celine zei

Wat mooi gemaakt, kweet zeker dat Hannie er erg blij mee is. Ik ben al een tijdje niet meer in blogland echt actief geweest dus ook al ffies niet bij jou geweest.. solly :S
Maar ik zie dat jij al aan het haken met gelagen, en hoe?!!!! Prachtig.. nu ik nog :) Fijne dag en een lieve groet van Celine