zaterdag 31 augustus 2013

RRR

Zo de eerste "gewone" week is weer achter de rug, iedereen is weer aan het werk of naar school.
Wat kan ik genieten van een beetje, Rust, Reinheid en Regelmaat.
Begin echt een beetje een oud wijf te worden, haha

Wel een spannende week want de jongste ging voor het eerst naar de middelbare.
Hij had er reuze zin in dus het was vooral spannend voor mij.

En ik zit deze week goed in de bloemetjes.
Deze prachtige bloemen heb ik van man gekregen omdat we al 25 jaar samen wonen (we zijn tussendoor ook wel netjes getrouwd hoor ;).)




En dit schattige bosje heeft een beetje een verdrietige reden, het was een afscheidscadeautje van één van de kinderen van mijn werk. Ik moest namelijk weg op de locatie waar ik al meer dan 6 jaar met veel plezier werk. Afgelopen zondag hadden we een gezellig afscheidsfeestje voor mij en nog een andere collega. Ik ben ontzettend verwent maar ik was natuurlijk liever gebleven.

Ik werk gelukkig voor een grote organisatie en ben "ge-herplaatst" dus ik sta niet op straat.
Mijn nieuwe collega's hebben we heel hartelijk ontvangen en ik voel me erg welkom. Dus hopelijk zal ik hier ook nog veel jaren met veel plezier werken.

4 opmerkingen:

Marguerite zei

De drie R's daar heb ik ook wel zin in. Maar ja ikke moest ziek worden. Hahahha....
Meiden vinden het ook wel weer leuk om naar school te gaan. Alles nieuw.
Wij maken ons altijd drukker dan zijzelf. Denk ik.
Wel fijn dat je ge-herplaatst kon worden. Dat is iedere keer weer spannend en of het dan net zo fijn werken is als bij het oude.
Groetjes Marguerite

Rita Janssen zei

Die drie R's daar hou ik ook wel van moet ik zeggen. Mooie bloemen kreeg je van je man. Fijn dat je toch herplaatst kon worden en dat het allemaal heel goed meevalt.
Grtjes, rita.

idémakeriet zei

Ja een beetje ritme is dan wel weer nodig he na die 6 weken:)
Ik hoop dat je spruit het na de zin heeft op de middelbara school, mijn oudste dochter ging ook voor het eerst naar de middelbare school, nu alweer bijna 4 weken geleden.
Fijn dat je in elk geval niet op de straat staat en dat je een stelletje leuke collega´s hebt gekregen.
Fijne dag.
Liefs gerda

Sarina zei

Prachtig boeket heb je gekregen.
Het andere bosje is ook een snoepie, lieve kleur combinatie.
Och, ik kan me zo voorstellen,dat je het verdrietig vond, om weg te gaan,bij je vaste stek.
Gelukkig,dat je hergeplaatst kon worden.Het is in deze tijd al moeilijk genoeg, om je baan te houden.
Fijne week,
Liefs,
Sarina