dinsdag 17 september 2013

op een stokje

Ik vind de vogeltjes van Eline nog steeds erg leuk, ik heb ze al in verschillende variaties.
Ik had er laatst weer een paar gemaakt om de mobiel te maken uit Eline haar boek.

Ze lagen me al een paar weekjes aan te kijken.
Maar ik was nog steeds niet op zoek geweest naar een paar mooie takken.



Van het weekend was het buurmeisjes jarig dus er mocht 1 vogeltje uitvliegen.


De tak komt van een takkenbos die ik een keer bij de action had gekocht.
Vond het wel een super idee, ik hoef het bos niet in en de tak is al wit geschilderd, wat wil je nog meer, haha.
Ik had nog vogeltjes over dus voor mezelf er ook nog een gemaakt.

Gezellig met zijn tweeën op een stokje.


9 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een lieve vogeltjes.
Super leuk cadeautje heb je er van gemaakt.
Groetjes Marguerite

Hannie zei

Erg leuk gedaan! Staat echt gezellig.
En is dat hout met die luikjes(..?..)een spiegel? Leuk idee!
Groetjes Hannie.

Hannie zei

Oh...joh, ik zie het al. Je hebt het aan je kastdeur hangen..dom,dom...

Sarina zei

Wat een schatjes!!!!.
Fijne dag,
Lieve groetjes,
Sarina

Ethel Leurs zei

Wat leuk dat je weer terug bent in blogland.
Je vogeltjes vind ik helemaal geweldig. Ik moet ook maar eens voor het boek kijken (gelukkig ben ik bijna jarig:-))
Groetjes, Ethel

Rita Janssen zei

Zo leuk dat je dat gedaan hebt Yvonne, echt supermooi! De vogeltjes zijn schattig, je buurmeisje zal tevreden zijn :) en ook jouw vogeltjes zijn geweldig!
Grtjes, rita.

Celine zei

Ach Yvonne.....echte lieve vogeltjes zijn het. Kan me wel voorstellen, dat je ze maar blijft maken. Ook leuk voor straks in de kerstboom :-) Fijne dag en een lieve groet Celine

Rita zei

Dit zijn inderdaad hele leuke vogeltjes van Eline. Leuk gedaan!!
Groetjes Rita

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lief♥ die vogeltjes..♥
Lieve♥ herfst groetjes en fijne♫ dag Gaby..♥