vrijdag 27 september 2013

vilten freubeldag

Het was weer onze maandelijkse freubeldag.
Voor beide dames had ik dit keer een aardigheidje mee gebracht.


Net als vorig jaar ben ik weer begonnen met het maken van pompoenen. Erg leuk om te doen en zo klaar.
Op de blog van shabby-roses-cottage zag ik leuke gebloemde pompoenen, zo schattig.
Maar daar ga ik volgende keer weer mee verder. Want vandaag gingen we iets maken uit het viltboekje van Marianne Perlot.
Ik ging het doosje met de roosjes maken.
Hannie maakte het hartje met vogeltje en Nadine maakte de beertjes.

Het was weer super gezellig, zo als altijd veel gekletst en lekker gegeten.

Nog even een tip, voor wie het nog niet wist. Bij de Wibra hebben ze tegenwoordig erg leuke woondecoraties en knutselspullen. Van de week heb ik daar deze houten klossen met lint gekocht.
Er waren 5 verschillende soorten. Als je ze leuk vindt moet je wel rennen want volgens mij zijn dit soort dingen eenmalig oftewel op=op.


12 opmerkingen:

Marguerite zei

Ohhhhhhhh.....
Waarom hebben we hier geen Wibra in de buurt. Moet morgen wel in Sneek zijn maar dan zijn er zwemwedstrijden. En baal baal dan moeten we rijden dus kunnen we er ook niet eerder naar toe. Hoop maar dat ze hier in de buurt niet zo gek zijn op dit soort frutsels dan kan ik volgende week op zoek.
Vergeet bijna te zeggen dat ik het weer super vind wat jullie gemaakt hebben. Heb het boekje ook en van de week vilt gekocht dus.......
Groetjes Marguerite

Hannie zei

Leuk die pompoenen! En ook de doosjes. Gezellig joh, zo'n dagje freubelen.
En bedankt voor de tip...ik ga is gauw kijken!Alleen al leuk om neer te leggen. Groetjes Hannie.

Yvonne zei

Wat heb je schattige pompoenen gemaakt. Het doosje is ook mooi, leuk om er iets in te doen endan als cadeautje. Jammer dat ik geen Wibra in de buurt heb. Het schijnt dat ze ook mooie wol hebben.

Fijn weekend, Yvonne

Joke zei

Gezellig zo`n freubeldag.

Groetjes Joke.

Ethel Leurs zei

SUPERGAAF deze pompoenen Yvonne. Ben ook 'druk' met het boekje van Marianne:)

Fijn weekend verder!

Groetjes, Ethel

Rita Janssen zei

SUperleuke pompoenen Yvonne, dat heb je knap gedaan! En jullie freubeldag was weer de moeite zie ik :) Je hebt prachtige dozen gemaakt. Benieuwd of ze in België in de Wibra ook van die linten hebben...
Grtjes, rita.

Marguerite zei

De wibra is weer 4 klossen armer.
Oudste was met oma in Sneek wezen winkelen en ik had gezegd dat ze naar de wibra moesten. En dat hebben ze gelukkig gedaan.
Bedankt voor de tip.
Groetjes Marguerite

Sonja- Sezoentje zei

Heerlijk om zo samen te kunnen knutselen en wat een prachtige creaties, heel mooi gedaan!
Liefs, Sonja

Hannie zei

Je pompoen staat nog mooi te pronken op de kast! Echt super super mooi! Maar dat wist je natuurlijk al.
Het was weer een leuke dag, we hebben flink bij gekletst, hihihihi....
Op naar de volgende freubeldag!

Liefs Hannie

Krek wak wou zei

Heerlijk zo'n dagje freubelen,he! Leuke dingen heb je gemaakt, Yvonne....je pompoentjes zijn kei schattig!
X Nicold

Maggie zei

Origineel, die pompoenen! Misschien ga ik dat volgend jaar ook wel doen... het is er nu niet echt de tijd meer voor.

Maggie zei

Origineel, die pompoenen! Misschien ga ik dat volgend jaar ook wel doen... het is er nu niet echt de tijd meer voor.