maandag 14 oktober 2013

pompoenmania

Kon vorige week niet meer ophouden met het maken van pompoenen.
Zo leuk om te doen, je hebt er de naaimachine niet bij nodig.
Dus lekker op de bank voor de tv terwijl de regen op de ramen kletterde.

Maar dan....waar laat je al die pompoenen, haha.
Ik had er al twee weggegeven op onze laatste freubeldagje en gelukkig was een ook nog een vriendin jarig dus kreeg er ook één. De rest maar een beetje verdeeld over de beneden verdieping.

Eén op mijn bureautje, gezellig naast mijn laptop.

Een paar op de schoenenkast in de gang.

Op de salontafel.

Op de eetkamertafel naast een paar echte pompoentjes.

En één op de openhaard.

Er zijn er ook nog een paar in de maak want ik wil voor mezelf ook nog een "fournituren" pompoentje maken net als voor Hannie maar ik ben door mijn kleine klosjes heen. Nu is er aankomend weekend een hobbybeurs waar we heen gaan dus ik hoop daar weer wat leuke inkopen te kunnen doen.

En over fournituren gesproken, jullie moeten even bij sezoentje-sonja gaan kijken. Zij heeft een prachtige fournituren-krans gemaakt, echt een geweldig idee, dus snel even gaan kijken.

4 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Jij bent goed bezig geweest, Yvonne! Kei leuk al die vrolijke pompoentjes!
Liefs, Nicole x

Sonja- Sezoentje zei

Hey Yvonne, dankjewel voor je lieve complimentje op de krans :)
Het is even werk maar ik ben er nog steeds heel blij mee, echt een aanwinst!
Wat een heerlijke pompoentjes heb je gemaakt, mooi in al die variaties, haha, ik heb er ook last van hoor, blijf er maar maken, het lijkt hier wel een kweektuin ;)
Fijne avond, liefs, Sonja

Vlijtig Liesje zei

Misschien kun je ze ook wel verkopen? Of voor een goed doel wegschenken?

Rita Janssen zei

Prachtige pompoentjes heb je gemaakt Yvonne, kan geloven dat je niet kon stoppen, ze zijn allemaal even leuk! En Sonja, ja die haar blog volg ik ook, die kan er wat van om een huis mooi te decoreren!
Grtjes, rita.